(عکس) شایعه بازداشت نوید محمدزاده چگونه شکل گرفت؟

(عکس) شایعه بازداشت نوید محمدزاده چگونه شکل گرفت؟

شایعه بازداشت نوید محمدزاده از آنجا شکل گرفت که میترا محمدزاده، خواهر این بازیگر ۳۶ ساله در یک پیام نوشته بود که صفحه اینستاگرام او از دسترس خارج شده است و خبری از صفحه اینستاگرام اش ندارد. اما بلافاصله یک شبکه خبری فارسی زبان در اقدامی عجیب به نقل از خواهر نوید محمدزاده ادعا کرد که جان او در خطر است.

کد خبر : ۱۱۱۸۴۹
بازدید : ۱۶۲۰

فرادید | نخستین ساعات ابتدای شنبه بود که برخی رسانه‌ها ادعای بازداشت نوید محمدزاده را مطرح کردند. آن‌ها مدعی شده بودند که او به دلیل حمایت از اغتشاش و ترویج خشونت بازداشت شده است، اما حالا پس از گذشت ۷۲ ساعت از انتشار این شایعه نوید محمدزاده و اطرافیان اش این ادعا را تکذیب کرده اند.

به گزارش فرادید، اما شایعه بازداشت نوید محمدزاده از آنجا شروع شد که میترا محمدزاده، خواهر این بازیگر ۳۶ ساله در یک پیام نوشته بود که صفحه اینستاگرام او از دسترس خارج شده است و خبری از صفحه اینستاگرام اش ندارد.

اما بلافاصله یک شبکه خبری فارسی زبان در اقدامی عجیب به نقل از خواهر نوید محمدزاده ادعا کرد که جان او در خطر است.

(عکس) شایعه بازداشت نوید محمدزاده چگونه شکل گرفت؟

ساعاتی پس از انتشار این شایعه، میترا محمدزاده یادداشتی انتقادی خطاب به این شبکه فارسی زبان اعلام کرد که آن‌ها به اشتباه موضوع را اطلاع رسانی کرده اند و او هیچ گاه چنین چیزی نگفته است.

در این میان برخی رسانه‌ها نیز با نوید محمدزاده تماس گرفتند و او نیز ادعا دستگیری اش را تکذیب کرد.

(عکس) شایعه بازداشت نوید محمدزاده چگونه شکل گرفت؟

اما طولی نکشید که بیشتر سایت‌ها و رسانه‌های داخلی این شایعه را به نقل از این شبکه فارسی زبان خارج نشین منتشر کردند. در نهایت هم تنها چند سایت و رسانه داخلی خبر شایعه بودن بازداشت نوید محمدزاده را منتشر کردند و برخی دیگر هم همچنان ادعای بازداشت او طرح می‌کنند.

با این حال بررسی ما در مورد صفحه اینستاگرامی نوید محمدزاده نیز نشان می‌دهد که همچنان صفحه او در دسترس نیست و مشخص نشده که علت این موضوع چه بوده است.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمد‌زاده، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام است و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید.

هر چند اولین تجربه قرار گرفتن نوید محمدزاده در برابر دوربین، به فیلم آندو به کارگردانی بهروز قبادی رقم خورد که هیچ وقت پروانه نمایش نگرفت.

از جمله افتخارات نوید محمد‌زاده می‌توان به کسب دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق‌های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.

نوید محمد‌زاده همچنین سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون متری شیش و نیم، لانتوری، ابد و یک روز، خشم و هیاهو، خفه‌گی و عصبانی نیستمرا در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش آفرینی کرده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید