ماجرای شایعه عجیب ازدواج سحر قریشی و بن سلمان!

ماجرای شایعه عجیب ازدواج سحر قریشی و بن سلمان!

یکی از این سایت‌ها برای خبرقلابی و فیک خود تیتر «سحر قریشی زن دوم بن سلمان» شد را انتخاب کرده است. متن خبر را باز می‌کنیم و با این متن عجیب مواجه می‌شویم: «بدون شک این خبر دروغ بوده و واقعیت ندارد.»

کد خبر : ۱۱۱۸۷۲
بازدید : ۱۹۲۸

فرادید | بازار شایعه طلاق، ازدواج و مرگ سلبریتی‌ها همچنان داغ است. نیازی به استناد برای طرح ادعا‌های شان ندارد و هر بار با دروغی عجیب، شایعه‌ای تازه در مورد چهره‌های مشهور می‌سازند. این بار هم گروهی از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی برای ساختن شایعه‌ای جدید سراغ سحر قریشی رفته اند و در کنار نام او، اسم ولیعهد سعودی را آورده اند.

به گزارش فرادید، یکی از این سایت‌ها برای خبر قلابی خود تیتر «سحر قریشی زن دوم بن سلمان» شد را انتخاب کرده است. متن خبر را باز می‌کنیم و با این متن عجیب مواجه می‌شویم: «بدون شک این خبر دروغ بوده و واقعیت ندارد.»

سایت دیگری هم ویدیویی از یک برج بلند مرتبه در دبی منتشر کرده و مدعی شده است که بن سلمان و سحر قریشی ازدواج کرده است. البته این خبر هم در متن خود به دروغ و شایعه بودن این ماجرا اشاره کرده است.

البته اگر سری به دیگر سایت‌هایی که به این شایعه دامن زده اند هم سر بزنید می‌بینید که ترفند همه آن‌ها برای فریب دادن کاربران و باز کردن خبر فیک شان مشترک است. در واقع همه آن‌ها یک هدف مشترک دارند و آن هم بالا بردن بازدید از هر راه و به هر قیمتی است.

بیوگرافی سحر قریشی
سحر قریشی متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است و کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ و با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد.

اما او بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی همچنین سابقه بازی در فیلم‌های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن‌ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید