(عکس) حمله پردیس احمدیه به مهران مدیری؛ تو چقدر آبرو بر و حقیری!

(عکس) حمله پردیس احمدیه به مهران مدیری؛ تو چقدر آبرو بر و حقیری!

پردیس احمدیه از حضور در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ابراز پیشمانی کرده و گفته است که اگر چهره حقیقی اش را می‌شناخت هرگز در این برنامه شرکت نمی‌کرد.

کد خبر : ۱۱۲۰۸۲
بازدید : ۱۷۹۲۵

فرادید | پردیس احمدیه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، از مهران مدیری به تندی انتقاد کرده است. انتقادی که به نظر می‌رسد با ویدیوی اخیر مهران مدیری در ارتباط باشد.

به گزارش فرادید، پردیس احمدیه از حضور در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ابراز پیشمانی کرده و گفته است که اگر چهره حقیقی اش را می‌شناخت هرگز در این برنامه شرکت نمی‌کرد.

البته او مدعی شده که دیگر همکاران اش هم اگر به چهره واقعی اش آگاه بودند، بعید بود که در برنامه دورهمی شرکت کنند.

(عکس) حمله پردیس احمدیه به مهران مدیری؛ تو چقدر آبرو بر و حقیری!

مهران مدیری با وجود انتقادات تند پردیس احمدیه، هنوز پاسخی به او نداده است. اما بعید هم به نظر می‌رسد که با وجود جنجال‌های اخیر، مهران مدیری باز هم بخواهد با واکنش به اظهارات پردیس احمدیه، وارد حاشیه شود.

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ است و از سال ۱۳۸۶ و با بازی در فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی وارد عرصه بازیگری و سینما شد. او سال ۸۹ هم دومین حضور در سینما را با فیلم سینمایی پروانه‌ها اثر ناصر وفایی تجربه کرد.

از مشهورترین فیلم‌هایی که پردیس احمدیه در آن بازی کرده می‌توان به لاک قرمز، مجبوریم، لامینور و فیلم تومان است.

نوبت لیلی، سرکوب، دلم می‌خواد، خفه گی و خانه دختر از دیگر آثار او است.

پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید