بایدن در زمین چمن کاخ سفید گم شد

بایدن در زمین چمن کاخ سفید گم شد

بایدن در حال ترک یک مراسم درختکاری به افتخار یک باغبان پرسابقه زمین‌های چمن کاخ سفید، مسیرش را گم کرد.

کد خبر : ۱۱۲۲۶۷
بازدید : ۹۹۴

جو بایدن مجددا گاف داد و رفتار عجیب دیگری از خود نشان داد؛ اینبار در مراسم درختکاری در زمین چمن کاخ سفید که گم شد!

در تصاویری که روز دوشنبه در توئیتر از این اتفاق منتشر شد نشان داده می‌شود که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حال ترک یک مراسم درختکاری به افتخار یک باغبان پرسابقه زمین‌های چمن کاخ سفید، مسیرش را گم کرده و آن طور که شنیده می‌شود از تیم دستیاران همراهش می‌‍‌پرسد: "ما داریم به کجا می‌رویم؟! "

در ادامه این فیلم وقتی ماموران امنیتی همراه با بایدن او را برگردانده و در مسیر درست رفتن به سمت کاخ سفید قرار می‌دهند او ادعا می‌کند که میخواهد مسیر دیگری را برود.

در خاتمه مراسم، بایدن در یک جهت شروع به راه رفتن کرد، اما ایستاد و در حالی که گیج به نظر می‌رسید نیرو‌های امنیتی او را به جهت مخالف هدایت کردند. او از آن‌ها تمکین کرد، سپس اظهار داشت که می‌خواهد به سمت دیگری برود.

ماموران همراهش به او اطمینان دادند که اگر بخواهد می‌تواند در همان مسیر حرکت کند و اضافه کردند که می‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. اما بایدن در نهایت برمی‌گردد و کارمندان خود را به مقصد کاخ سفید دنبال می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش جیل بایدن روز دوشنبه یک مراسم درختکاری به افتخار دیل هینی، باغبان پرسابقه باغچه و زمین‌های چمن کاخ سفید برگزار کردند.

دیل هینی که ۷۰ سالش است حضور و کنار رفتن ۱۰ رئیس جمهور آمریکا را در مدت کارش در این سمت دیده است.

این تنها یکی از چندین مورد رفتار نامتعارف و عجیبی است که بایدن در چند ماه گذشته از خود نشان داده و برخی آن‌ها را نشانه زوال وضعیت سلامت او دانسته‌اند.

بایدن چند روز پیش بعد از سخنرانی در پیتزبورگ آمریکا برای خارج شدن از صحنه مشکل پیدا کرد و در ماه سپتامبر نیز پس از یک سخنرانی در صحنه یک مراسم مرتبط با سازمان ملل، دچار سرگردانی شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید