بهترین لپ تاپ‌های ارزان گیمینگ ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ‌های ارزان گیمینگ ۲۰۲۲

اگر کاربری معمولا بازی‌های قدیمی‌تر یا بازی‌هایی را انجام می‌دهند که از نظر گرافیکی سخت‌تر نیستند یا از بازی با کیفیت گرافیکی پایین‌تر استفاده می‌کنند، لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان ارزش بررسی را دارند.

کد خبر : ۱۱۲۲۷۴
بازدید : ۶۲۷

لپ تاپ‌های گیمینگ که اخیرا طرفداران زیادی در میان گیمر‌ها پیدا کردند؛ اغلب قیمت‌های بالایی دارند، اما در این میان برخی از برندها، لپ تاپ‌هایی تولید کردند که علاوه بر اینکه مناسب بازی هستند، قیمت‌های مقرون به‌صرفه نیز دارند.

انتخاب یک لپ تاپ جدید، برای محل کار، خانه یا گیم (بازی) تصمیم آسانی نیست. اما برخی از وب‌سایت‌های جهانی هستند که به بررسی انواع لپ تاپ‌ها به‌ویژه لپ تاپ‌های گیمینگ می‌پردازند تا بهترین‌ها را از نظر سیستم عامل و بودجه معرفی کنند.

بهترین انتخاب لپ تاپ برای اکثر مردم، MacBook Air M۲ به روز شده اپل است. چرا که از نظر عملکرد روزمره، عمر باتری طولانی و طراحی که برای طیف گسترده‌ای از کاربران کار می‌کند. جدیدترین مک بوک ایر از ۱۱۹۹ دلار شروع می‌شود، به همین دلیل شاید این قیمت برای بسیاری افراد به ویژه کشور‌های در حال توسعه، رقم زیادی است. اما لپ تاپ‌های ارزان قیمت‌تری هم وجود دارند.

بسیاری از لپ تاپ‌های عالی زیر ۱۰۰۰ دلار وجود دارند که می‌توانند تجربه‌ای عالی را برای از کاربر ارائه دهند. لپ تاپ‌های هستند که قیمتشان از ۷۰۰ دلار شروع می‌شود و تجربه‌ای مناسب حتی در زمینه بازی، فراتر از ارزششان را ارائه می‌دهند.


معمولا لپ تاپ‌هایی که مناسب گیمینگ هستند، توانایی تامین نیاز‌های دیگر و روزمره را دارند. به همین دلیل بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۲ از نظر قیمت و سیستم عامل معرفی کردیم.

لپ تاپ Dell G۱۵

برند دل لپ تاپ‌های گیمینگ سری G خود را ساده‌سازی کرد و از سه مدل به یک مدل کاهش داد. نیازی به رمزگشایی ویژگی‌های مختلف و تفاوت‌های کیفی بین آن‌ها نیست. چرا که تفاوت آن‌ها فقط در یک شاسی با پیکربندی‌های مختلف با پردازنده نسل یازدهم اینتل یا پردازنده‌های سری H Ryzen ۵۰۰۰ AMD است.

تمامی پردازنده‌ها را می‌توان با شش گیگابایت انویدیا GeForce RTX ۳۰۶۰، هشت گیگابایت رم DDR۴ یا ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ و ۲۵۶ گیگابایت SSD یا ۵۱۲ گیگابایت SSD جفت کرد. اساسا نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر از نسخه‌های بخش Alienware آن هستند، اما همچنان می‌توانند آخرین عناوین AAA را بازی کنند. این لپ تاپ گیمینگ دارای هشت پورت USB بوده و لپ تاپ در دو رنگ موجود است.

اخیرا به‌دلیل مشکلات عرضه این مدل از دل، قیمت‌ها بالا و پایین شده است. اگرچه قیمت این مدل‌ها از ۱۲۰۰ دلار (۳۴ میلیون تومان) یا بیشتر شروع می‌شود؛ بنابراین اگر گیمر با بودجه کمی هستید، ممکن است منتظر بمانید.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵

ایسر نیترو ۵ از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ مقرون به‌صرفه است. این لپ تاپ در هر دو اندازه ۱۷٫۳ و ۱۵٫۶ اینچی عرضه می‌شود. بیشتر لپ‌تاپ‌های بازی زیر ۱۰۰۰ دلار دارای نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی هستند و صفحه نمایش بزرگ‌تر ایسر به گیمر اجازه می‌دهد در دنیای بازی انتخابی غرق شود..

با این حال، صفحه نمایش‌های بزرگتر در حال حاضر فقط بالای ۱۰۰۰ دلار هستند. اما این لپ تاپ از قیمت ۷۵۰ دلار (۲۱ میلیون تومان) تا ۷۸۰ دلار (۲۲ میلیون تومان) فروخته می‌شود. این لپ‌تاپ گیمینگ ارزان با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD عرضه می‌شود.

لپ تاپ اچ‌پی Pavilion Gaming ۱۵

صفحه‌کلید این لپ تاپ اولین چیزی است که توجه را به خود جلب می‌کند، چرا که دارای نور پس‌زمینه سبز جیغ روشن است. این ویژگی نشان می‌دهد که لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی Pavilion Gaming HP فقط یک نوت‌بوک متوسط معمولی نیست.

در این لپ تاپ دریچه‌های بسیار بزرگی برای فن‌های عقب وجود دارد. اما در غیر این صورت، شاسی نسبتا رام و کاملا مشکی است. به جز رنگ سبز کمی در لوگوی HP روی درب. درون نوت بوک بازی ترکیبی عالی از اجزایی وجود دارد که برای بازی و همچنین کار مناسب هستند.

این لپ تاپ در فروشگاه آنلاین آمازون ۷۷۰ دلار یعنی ۲۲ میلیون تومان قیمت دارد. براساس رنج بالای قیمتی که برای لپ تاپ‌های گیمینگ وجود دارد، این لپ تاپ مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود.

لپ تاپ‌های گیمینگ مقرون به صرفه ارزش خرید دارند؟

یک لپ‌تاپ گیمینگ ارزان قیمت، مطمئنا در مقایسه با لپ‌تاپ‌های گران‌تر، محدودیت‌های عملکردی دارند. اجزای لازم برای یک تجربه لذت‌بخش از بازی‌های رایانه شخصی گران هستند. به این معنی که حتی لپ تاپ‌های گیمینگ سطح پایه نیز معمولا بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند.

همچنین، از آنجایی که این مدل‌ها از اجزای رده پایین‌تر استفاده می‌کنند، ممکن است عملکرد بازی‌ای که در بازی‌های AAA تقاضای امروزی خواهند داشت، برای نسخه‌های بعدی مناسب نباشند.

با وجود این، اگر کاربری معمولا بازی‌های قدیمی‌تر یا بازی‌هایی را انجام می‌دهند که از نظر گرافیکی سخت‌تر نیستند یا از بازی با کیفیت گرافیکی پایین‌تر استفاده می‌کنند، لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان ارزش بررسی را دارند.

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید