(ویدئو) یک اتفاق طنزآمیز در طبیعت؛ خرچنگ دوربین فیلمبرداری را دزدید!

(ویدئو) یک اتفاق طنزآمیز در طبیعت؛ خرچنگ دوربین فیلمبرداری را دزدید!

دیدریک رایان، فیلمبردار این ویدیو بامزه می‌گوید: خوشبختانه به سرعت توانستم به خرچنگ برسم، پیش از آنکه خرچنگ دوربین را به اعماق لانه ببرد و آن را از دسترس خارج کنند.

کد خبر : ۱۱۲۵۰۴
بازدید : ۱۳۰۶

فرادید | به نظر می‌رسد مرغ‌های دریایی، شیر‌ها و عقاب‌ها به ربودن دوربین فیلمبرداری علاقه دارند، آن هم زمانی که هیچ کس حواس شان به این حیوانات نیست. آخرین مجرمی که در این عمل گرفتار شده است، یک خرچنگ با رویا‌های کارگردانی است. این سخت پوست ابتدا تمایل چندانی به دوربین ندارد، اما ناگهان توجه اش به دوربین کارگذاشته شده جلب می‌شود.

به گزارش فرادید، دیدریک رایان که دوربین گو پرو مدل Hero ۳ خود را بیرون یکی از سوراخ‌های خرچنگ‌ها در استراحتگاه غواصی واقع در فیجی (Mai Dive) کار گذاشته بود، در این باره می‌گوید: من دوربین را کار گذاشتم و منتظر بیرون آمدن خرچنگ‌ها بودم. همه چیز عالی به نظر می‌رسید، اما زمانی که خرچنگ پدیدار شد، به سمت دوربین رفت و گو پرو را به سمت لانه اش برد.

دیدریک رایان در ادامه هم می‌گوید: خوشبختانه به سرعت توانستم به خرچنگ برسم، پیش از آنکه خرچنگ دوربین را به اعماق لانه ببرد و آن را از دسترس خارج کنند.

این ویدیو حالا به شکل گسترده در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است و واکنش طنزآمیز کاربران را به دنبال داشته است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید