فال روزانه و طالع بینی امروز شما چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع بینی امروز شما چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع بینی امروز؛ فرقی نمی‌کند مجرد باشیم یا متاهل، این لحظه‌ی ایده‌آلی برای تجربیات پرشور با شریک احساسی و مزاح کردن در جریان آن است. وقتی عطارد در عقرب با مشتری در حوت همسو می‌شود، ما هر کجا آماده‌ی برقراری رابطه هستیم.

کد خبر : ۱۱۳۴۷۶
بازدید : ۱۷۲۳

فرادید | امروز شور و عشق آتشین، هیجانات زندگی را بیشتر می‌کند. سیاره‌ی زهره در ساعت ۱:۰۹ صبح به وقت خاوری وارد قوس می‌شود و ما را به ریسک کردن تشویق می‌کند تا اوقات خوشی را بگذرانیم. با تهییج شدن خورشید عقرب توسط ماه اسد، ممکن است حساسیت‌های دیگران را به جوش و خروش درآوریم.

خوشبختانه، با هماهنگ شدن عطارد و مشتری، برای گفتگو درباره‌ی هرگونه احساس چالش‌برانگیزی که پیش آید، مجهز خواهیم بود. پس از حرکت ماه به سمت برج سنبله، می‌توانیم با تفکر درباره‌ی گام بعدی‌مان برنامه‌ریزی کنیم.

فال عشق روزانه

همه‌ی ما دوست داریم کسی را داشته باشیم که ما را بخنداند، به ویژه امروز. زهره ساعت ۱:۰۹ صبح به وقت خاوری وارد قلمروی قوس می‌شود و ما را برای تجربه و امتحان کردن چیز‌های جدید آماده می‌کند.

فرقی نمی‌کند مجرد باشیم یا متاهل، این لحظه‌ی ایده‌آلی برای تجربیات پرشور با شریک احساسی و مزاح کردن در جریان آن است. وقتی عطارد در عقرب با مشتری در حوت همسو می‌شود، ما هر کجا آماده‌ی برقراری رابطه هستیم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید