فال روزانه و طالع‌بینی امروز پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع‌بینی امروز پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع‌بینی امروز؛ باید فکر کنیم حقیقت به شکل کینه‌جویانه‌ای از ما مخفی خواهد شد. وقتی این مسئله را بپذیریم خودمان را با آرامش با زمان داستان وفق می‌دهیم و حتی از ماجراجویی‌های بزرگتر از تصورمان لذت خواهیم برد. 

کد خبر : ۱۱۳۵۳۹
بازدید : ۹۲۱۷

فرادید | امروز به سرعت نمی‌توانید سر اصل مطلب بروید. ساعت ۳:۴۲ صبح به وقت خاوری، وقتی عطارد وارد قوس می‌شود، به‌جای پاسخ‌های مستقیم به پرسش‌هایمان، داستان‌های پرپیچ‌وخم و بی‌ربط می‌شنویم.

با تهییج کایرن توسط ماه، صبور ماندن با این رویکرد چالش‌برانگیز خواهد شد. نباید فکر کنیم حقیقت به شکل کینه‌جویانه‌ای از ما مخفی خواهد شد. وقتی این مسئله را بپذیریم خودمان را با آرامش با زمان داستان وفق می‌دهیم و حتی از ماجراجویی‌های بزرگتر از تصورمان لذت خواهیم برد.

فال عشق روزانه

امروز روش صحبت کردن و فکر کردن ما درباره عشق تغییر می‌کند. ساعت ۳:۴۲ صبح به وقت خاوری، عطارد وارد قوس می‌شود و اندکی خوش‌بینی را وارد گفتگوهایمان در رابطه می‌کند و برای به پایان رساندن هوشمندانه‌ی کارهایمان در خلال درگیری‌ها و پیش راندن گفتگوهایمان فرای مرز‌های معمولی، انگیزه‌ی بیشتری پیدا می‌کنیم. تنها چیزی که باید متوجه آن باشیم این است که اگر شریک عاطفی ما نتواند پا به پای ما حرکت کند، ممکن است بی‌حوصله شویم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید