فال روزانه و طالع‌بینی امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع‌بینی امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

ماه در برج سنبله، مشتری را در حوت به چالش می‌کشد و سبب می‌شود ما به همان اندازه که مشتاق عاشقانه‌های فراواقعی هستیم، مشتاق دیدنِ ثبات در فردی که دوستش داریم هم باشیم.

کد خبر : ۱۱۳۵۷۵
بازدید : ۷۷۸۱

فرادید | اقدام کردن دورنمای پیچیده‌ای به نظر می‌رسد. با حمایت ماهِ سنبله و خورشید قدرتمند، احتمالاً ایده‌های عاقلانه‌ای به ذهن ما خواهد رسید. با این حال، با قرار گرفتنِ ماه و مشتری در تضاد با یکدیگر، شاید اندکی دچار اغراق شویم.

پس از ورود ماه به برج میزان، احتمالاً نظرات دیگران را درباره‌ی افکارمان خواهیم شنید و وقتی خورشید یا نپتون در ساعت ۱۰:۴۳ صبح به وقت خاوری برخورد می‌کند، شاید چیز‌هایی به ما بگویند که دوست نداشته باشیم بشنویم. هر گونه عقب‌نشینی در حاضر در برنامه‌ریزی‌های قوی‌تر به شما کمک می‌کند.

فال عشق امروز

شاید امروز درباره‌ی خواسته‌ی واقعی‌مان در مسائل عشقی گیج شویم. ماه در برج سنبله، مشتری را در حوت به چالش می‌کشد و سبب می‌شود ما به همان اندازه که مشتاق عاشقانه‌های فراواقعی هستیم، مشتاق دیدنِ ثبات در فردی که دوستش داریم هم باشیم.

وقتی ماه با نپتون در ساعت ۱۰:۴۳ صبح به وقت خاوری برخورد می‌کند، ممکن است از فراز و نشیب‌های رابطه خسته شویم. بهتر است آهسته قدم برداریم تا در زمان درست، عشق خودش به سراغ ما بیاید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید