(ویدئو) کشتار وحشیانه کفتار توسط دو کفتار عصبانی!

(ویدئو) کشتار وحشیانه کفتار توسط دو کفتار عصبانی!

صورت کفتار غرق در خون بود و همچون یک گاومیش فریاد می‌زد. فکر می‌کنیم که این جدال می‌تواند برای تهدید برای حفظ قلمرو و رقابت برسر تسلط بر گروه رخ داده باشد. در نهایت و پس از ۵۰ دقیقه دو کفتار گوش‌ها را غرق در خون کردند و روده‌های کفتار نگون بخت را بیرون کشیدند.

کد خبر : ۱۱۳۵۸۱
بازدید : ۳۷۲۸۰

فرادید | ادریش شفر که ویدیوی کشته شدن کفتار نگون بخت توسط دو کفتار عصبانی را در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط کرده است، گفته که تمام این مصیبت درست در مقابل یک اردوگاه خصوصی در تیمباواتی، منطقه کروگر بزرگ رخ داد. تازه می‌خواستیم گوشت را روی آتش بگذاریم و غذا آماده کنیم، که شنیدیم کفتار‌ها غوغایی به پا کردند.

به گزارش فرادید، او این رویداد دلخراش را این گونه راویت می‌کند: هنگامی که صدا‌ها قطع نشد، تصمیم گرفتیم که صدا‌ها را دنبال کنیم. پیش بینی اولیه ما این بود که کفتار‌ها مشغول شکار یک گاومیش پیر یا بیمار هستند. حدود دو دقیقه طول کشید تا بفهمیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است، چرا که صدا‌ها از درون بوته‌های انبوه می‌آمد. ناگهان با صحنه شوکه کننده حمله دو کفتار به یک کفتار دیگر مواجه شدیم.

ادریش شفر در ادامه می‌گوید: صورت کفتار غرق در خون بود و همچون یک گاومیش فریاد می‌زد. فکر می‌کنیم که این جدال می‌تواند برای تهدید برای حفظ قلمرو و رقابت برسر تسلط بر گروه رخ داده باشد. در نهایت و پس از ۵۰ دقیقه دو کفتار گوش‌ها را غرق در خون کردند و روده‌های کفتار نگون بخت را بیرون کشیدند. صبح روز بعد ما به آنجا برگشتیم و لاشه کفتار مواجه شدیم که مرده بود. لاشه ۲۴ ساعت آنجا بود و چیزی به آن دست نزد. اما دو روز بعد چیزی از لاشه کفتار باقی نماند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید