(ویدئو) دو کفتار و یک سگ وحشی، ایمپالای در حال زایمان را زنده زنده خوردند!

(ویدئو) دو کفتار و یک سگ وحشی، ایمپالای در حال زایمان را زنده زنده خوردند!

در اتفاقی کم سابقه یک سگ وحشی و دو کفتار با حمله به یک ایمپالای درحال زایمان بچه اش را از شکمش بیرون کشیده و به زندگی ایمپالای مادر نیز پایان دادند.

کد خبر : ۱۱۳۶۲۶
بازدید : ۲۰۵۹۵

یک سگ وحشی و کفتار پس از اینکه یک ایمپالای حامله را به دام انداختند، بچه‌اش را از شکمش بیرون کشیدند. طبیعت می‌تواند بی رحم باشد، اما برای ایمپالای مادر مرگ سریع به رنج او پایان داد. این لحظه فوق العاده نادر در پارک ملی کروگر به وقوع پیوست.

ترنس پورتر راهنمای میدانی ۳۷ ساله، خوش شانس و یا شاید بدشانس بود که این اتفاق نادر را در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی مشاهده و ضبط کرد.

او در این باره می‌گوید: داشتم در اطراف کمپ قدم می‌زدم که صدای غوغای شدیدی شنیدم. به طرف حصار دویدم تا ببینم چه چیزی باعث این همه سر و صدا شده است. سگ‌های وحشی را دیدم که به جان یک ایمپالا افتاده‌اند. تنها چیزی که در دستم بود تلفن همراهم بود؛ بنابراین شروع به ضبط کردم! بسیار هیجان زده بودم که تمام این نمایش را در مقابلم دیدم.

خیلی زود یک کفتار خالدار ظاهر شد و سگ‌های وحشی حضور این لاشخور زیرک را پذیرفتند و به او اجازه دادند که بدون دعوا به این ضیافت بپیوندد. کمی بعد دیگر کفتار‌ها از راه رسیدند و لاشه را از سگ‌های وحشی گرفتند. البته، کفتار‌ها می‌توانند طعمه‌های خود را شکار کنند، اما برای گرفتن شکار از دیگر شکارچیان شهرت دارند.

این یک هجوم شدید بود و بسیار نادر! توصیه من به هر علاقه‌مندان به حیات وحش این است که لحظه را در فیلم ثبت کنند.

هشدار: دیدن این فیلم ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید