فال روزانه و طالع‌بینی امروز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع‌بینی امروز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱

وقتی ماه زحل را در برج دلو و مریخ را در برج جوزا برانگیخته می‌کند، احتمالاً ما نیز راه‌های غلبه بر ترس‌هایمان را پیدا می‌کنیم.

کد خبر : ۱۱۳۶۴۵
بازدید : ۸۵۶۲

فرادید | یک رویکرد میانه‌رو و مصمم می‌تواند حال و هوای روزانه‌ی ما را بسازد. ماهِ میزان در تضاد با کایرن قرار می‌گیرد، پس احتمال بدخلق شدن ما وجود دارد. با این حال، با حمایت ماه از زحل و خورشید، با قدرت تا آخر ادامه می‌دهیم.

وقتی عناصر اصلی سازنده را فراهم کنید، فضا برای تجربه‌ی هیجان و اعتماد به نفس ایجاد می‌شود، به ویژه زمانی که خورشید در ساعت ۱۱:۱۷ بعد از ظهر به وقت خاوری، مشتری را بالا می‌برد. جریانِ احساس به زندگی ارزش زیستن می‌دهد حتی اگر این ملاحظه‌ای نباشد که اهمیتی داشته باشد.

فال عشق روازنه

امروز، نیاز ما به هارمونیِ عاشقانه شدید است. ماه در برج میزان، کایرن را در ساعت ۴:۵۴ صبح به وقت خاوری برانگیخته و زخم کهنه‌ای را باز می‌کند که همچنان بر شکلِ دیدارهای عاشقانه، نیازهای جنسی و روایت‌های ما اثر می‌گذارد.

وقتی ماه، زحل را در برج دلو و مریخ را در برج جوزا برانگیخته می‌کند، احتمالاً ما نیز راه‌های غلبه بر ترس‌هایمان را پیدا می‌کنیم. با هم‌تراز شدنِ خورشید در عقرب با مشتری، می‌توانیم هرگونه تنشِ عاشقانه را به لذت تبدیل کنیم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید