فال روزانه و طالع‌ بینی امروز سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع‌ بینی امروز سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱

فال روزانه و طالع‌ بینی امروز؛ زندگی عاشقانه‌ی ما در شرفِ تجربه‌ی یک ماجراجوییِ هیجان‌انگیز است، اما نخست باید درون‌نگری کنیم.

کد خبر : ۱۱۳۷۶۶
بازدید : ۹۳۹۲

فرادید | امروز نگرش‌های خوش‌بینانه‌ی ما اوج می‌گیرد! ساعت ۳:۲۰ صبح به وقت خاوری، خورشید وارد قوس می‌شود و ما را به رویاپردازی‌های بزرگ ترغیب می‌کند؛ بنابراین اندکی طول می‌کشد تا احساسات ما به پای آرزوهایمان برسند.

ماه با اورانوس و زحل در تضاد قرار می‌گیرد و ما نیز متعاقباً ممکن است ندانیم چه می‌خواهیم. برای رهایی از دودلی، بهترین کار این است که کاری انجام دهیم، حتی اگر مجاب نشده باشیم کار درست و بی‌عیب و نقصی است.


فال عشق

زندگی عاشقانه‌ی ما در شرفِ تجربه‌ی یک ماجراجوییِ هیجان‌انگیز است، اما نخست باید درون‌نگری کنیم. ساعت ۳:۲۰ صبح به وقت خاوری، خورشید موج‌وار به سمت قوس حرکت می‌کند و دیدار سالانه‌اش را از این نشان فسلفی آغاز می‌کند و ما را نسبت به آگاهی یافتن از تمایلات و روابط در سطحی عمیق‌تر تشنه می‌کند.

با وضعیت ماه در عقرب که کایرن را در برج حمل به چالش می‌کشد، احتمال دارد خودمان را درگیر زخم‌ها و ترس‌های کهنه کنیم. بعدتر، وقتی ماه هم‌راستای زحل در دلو می‌شود، می‌توانیم مسیرمان را از میان هرگونه آشفتگی که ناخواسته ایجاد کرده‌ایم، ارزیابی کنیم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید