(ویدئو) حمله هولناک تمساح گرسنه به شیر خونسرد در آب!

(ویدئو) حمله هولناک تمساح گرسنه به شیر خونسرد در آب!

یک شیر جوان که با خونسردی اقدام به عبور از رودخانه‌ای کم عمق کرد به نظر می‌رسد که از وجود تمساح کمین کرده بی‌خبر است و شیر درسی فراموش نشدنی گرفت.

کد خبر : ۱۱۳۸۳۶
بازدید : ۴۴۳۶۵

فرادید | این لحظه‌ای است که یک تمساح ۴ متری وقتی شیر جوان وارد قلمرو او می‌شود و از رودخانه‌ای کم عمق عبور می‌کند حمله‌ای برق‌آسا به شیر می‌کند.

به گزارش فرادید؛ هنگامی که پادشاه جنگل در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی وارد آب می‌شود، چشم‌های مهره‌ای تمساح را می‌توان دید که از آب بیرون زده است. خزنده در نهایت به سمت شیر حمله‌ور می‌شود، اما شیر خیلی خوش شانس بود که از یک قدمی مرگ فرار کرد.

در این ویدئو، شیر نر با اعتماد به نفس فوق‌العاده وارد آب می‌شود، اما متوجه نمی‌شود قاتل مرگبار بی‌صدا با جریان به سمت او حرکت می‌کند.

درست همانطور که شیر از آب خارج می‌شود، هدف حمله قرار گرفت، اما در زمان کوتاهی دور می‌زند. شیر یک ساله از آروا‌ره‌های مرگبار تمساح گریخت و با دو ضربه تلافی کرد.

بحث بر سر اینکه چه کسی در نبرد بین تمساح و شیر برنده خواهد شد، مدت هاست که ادامه دارد. با این حال، اغلب تصور می‌شود که شیر پیروز خواهد بود. اما هر دو شکارچی معمولاً خوشحال هستند که در زمان شکار به قلمرو خود پایبند باشند.

در آفریقا، تمساح نیل می‌تواند بیش از یک تن وزن داشته باشد و تا ۶ متر طول داشته باشد، در حالی که یک شیر نر کاملاً رشد کرده می‌تواند تا ۲.۷ متر و وزن آن تا ۲۲۵ کیلوگرم برسد.

اما این بار این شیر جوان درس مهمی گرفت تا همیشه به یاد بیاورد که او ممکن است پادشاه جنگل باشد، اما تمساح در رودخانه‌ها حکومت می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
  • سکولار ارسالی در

    سلطان یعنی این

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید