بزرگترین فروشگاه زنجیره ای قهوه در ایران

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای قهوه در ایران

شما علاقمند به چه نوع قهوه ای هستید؟ از عربیکا تا روبوستا و گیشا هر کدام طعم منحصر به فردی دارند که انتخاب آن ها به ذائقه شما بستگی دارد. اما برای اینکه طعم واقعی و اصیل قهوه را بچشید باید برای خرید، بهترین قهوه فروشی یا فروشگاه زنجیره ای قهوه را انتخاب نمایید.

کد خبر : ۱۱۳۸۹۹
بازدید : ۸۶۲۴

قهوه این نوشیدنی گس با طعم و رایحه ای فوق العاده هر فردی را بر آن می دارد که حتی برای یک بار هم که شده آن را امتحان کند. شاید اگر طعم بسیار تلخ قهوه را نپسندید، مشتقات آن بتواند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشد. در واقع باید گفت که شیرین کننده و یا سیروپ هایی که به پودر قهوه افزوده می شوند، باعث به وجود آمدن یک ترکیب جدید هستند.

حتی این ترکیبات شاید به مذاق ما ایرانی ها خوش تر بیایند. از کافی میکس یا همان قهوه فوری گرفته تا کاپوچینو و ... همان مشتقاتی هستند که اگر طعم تلخ قهوه را نپسندید، این طعم دلچسب شما را راضی نگه می دارد. کشف و استفاده از دانه های قهوه و یا حتی فرآورده های آن هر کدام بر اثر برخی از نیاز ها و یا اتفاق ها به وجود آمده اند.

برای مثال کشف دانه های قهوه در اتیوپی راهبان مسیحی را بر آن داشت که به عبادت شبانه روی آورند. کافی میکس که در واقع ترکیبی از شیر، شکر و قهوه است، در جنگ جهانی ترکیبی بود که سربازان آمریکایی را برای رزم های شبانه و هوشیاری بیشتر، بیدار نگه می داشت. هر کدام از انواع قهوه در قرن های متفاوتی به ثبت رسیده اند و امروزه در سراسر دنیا به فروش می رسند.

شما علاقمند به چه نوع قهوه ای هستید؟ از عربیکا تا روبوستا و گیشا هر کدام طعم منحصر به فردی دارند که انتخاب آن ها به ذائقه شما بستگی دارد. اما برای اینکه طعم واقعی و اصیل قهوه را بچشید باید برای خرید، بهترین قهوه فروشی یا فروشگاه زنجیره ای قهوه را انتخاب نمایید.

فروشگاه زنجیره ای قهوه برند کافی پارس این محصول را با کیفیت و اصالت به مشتریان خود عرضه می کند. نمایندگی های این برند شناخته شده در کشور، انواع مختلف قهوه را با کیفیت عالی و تنوع بالا به فروش می رسانند.

خواص دانه های قهوه

شاید با خود فکر کنید که چرا امروزه قهوه در سراسر دنیا تا این میزان اهمیت پیدا کرده است و صنعتی به نام صنعت قهوه، رونق بسیاری گرفته است. یکی از دلایل مهم رونق تجارت این دانه گیاهی در سراسر دنیا، فواید فوق العاده قهوه است. در نظر داشته باشید که دانه های قهوه با میزان کافئینی که دارند حتی در صنایع دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. دانه های قهوه به عنوان ضد افسردگی به کار می روند. از طرفی باید گفت که این دانه ها انرژی زا هستند و یک فنجان قهوه می تواند به عنوان یک میان وعده کامل باشد.

در واقع قهوه از جمله نوشیدنی هایی است که برای رفع کسالت و خستگی در طول روز و یا پس از یک روز کاری سخت می تواند بسیار مفید باشد. از جمله ویژگی ها و خواص قهوه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قهوه دارای آنتی اکسیدان بالایی است و می تواند برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید باشد. در نظر داشته باشید که قهوه یک دانه گیاهی است که دارای ویتامین می باشد. قهوه یک محرک قوی است و همانطور که در پاراگراف های قبلی اشاره شد، می تواند خستگی و کسالت را برطرف کند.

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای قهوه

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که قهوه برای سلامتی کبد بسیار مفید است. طبق تحقیقات علمی انجام شده قهوه بر روی پیشگیری از بیماری هایی مانند هپاتیت و سرطان کبد تاثیر بسزایی دارد. کبد چرب یکی از مشکلاتی است که بیشتر مردم با آن درگیر هستند، قهوه در پیشگیری از این بیماری نیز موثر است. از طرفی مصرف قهوه باعث کاهش آنزیم های مضر کبد می شود و به همین دلیل از بروز بسیاری از بیماری های کبد جلوگیری می کند.

قهوه دارای مواد معدنی بسیاری است که از جمله می توان به پتاسیم، منگنز و منیزیم اشاره کرد. همه این موارد بر روی سلامتی انسان تاثیرات مثبتی دارند که قهوه یک منبع غنی از این عناصر است.

استفاده از قهوه در طول روز باعث می شود که میزان آدنوزین ترشح شده در همان میزان باقی بماند. به همین دلیل در طول روز شما شاداب و سر حال به نظر می رسید، اما در هنگام شب خواب راحتی را تجربه خواهید کرد.

فروشگاه زنجیره ای قهوه کافی پارس

در نظر داشته باشید که امروزه در سراسر دنیا بیش از 70 نوع دانه گیاهی قهوه وجود دارد که هر کدام از این موارد دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. خصوصیات قهوه با توجه به محل کشت آن نیز تعیین می شود.

برای مثال قهوه ای که در جزیره العرب کشت می شود با قهوه ای که در آفریقا و یا آمریکا می روید متفاوت است. اما پس از برداشت قهوه فاکتور های دیگری نیز بر روی کیفیت آن تاثیر دارند. از رست کردن دانه های قهوه گرفته تا بسته بندی آن ها، همگی بر روی کیفیت قهوه موثر هستند. نتیجه تمام این موارد قهوه های متفاوت با طعم و رایحه منحصر به فرد است.

اما شاید شما یک قهوه خاص می پسندید و به دنبال یک فروشگاه زنجیره ای قهوه هستید که محصولات با کیفیت عرضه کند. فروشگاه زنجیره ای قهوه کافی پارس این محصول را با کیفیت عالی به مشتریان خود عرضه می نماید.

برای خرید قهوه با کیفیت تنها از مراکز معتبر استفاده کنید تا سلامی شما به خطر نیفتد.

در نظر داشته باشید که در بازار هر کالا و محصولی نمونه های تقلبی و فیک بسیار زیاد هستند. صنعت قهوه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع سودجویان این بازار نیز ممکن است با ترکیب قهوه های بی کیفیت با نسبت و درصد کمی از قهوه های خوب، محصول نامرغوب را به فروش برسانند.

این موضوع علاوه بر زیان مالی می تواند بر روی سلامتی نیز اثرات سوء داشته باشد. در واقع طبق تحقیقات انجام شده قهوه ناخالص و نامرغوب می تواند به بافت های مختلف بدن آسیب وارد نماید. فروشگاه های معتبر که به دنبال رضایت مشتریان و تداوم بازار فروش خود هستند، محصولی اصیل و ناب را به فروش می رسانند. کافی پارس را می توان یکی از بزرگترین انواع فروشگاه زنجیره ای قهوه در ایران محسوب کرد که محصولات متنوع خود را در بسته بندی های متنوع و البته صحیح به مشتریان عرضه می کند.

برای آشنایی با انواع قهوه و یا مشاهده محصولات مختلف برند کافی پارس می توانید به سایت و مجله کافی پارس مراجعه نمایید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید