(تصاویر) ساعت جنجالی کریستیانو رونالدو چقدر قیمت دارد؟

(تصاویر) ساعت جنجالی کریستیانو رونالدو چقدر قیمت دارد؟

حالا بیایید کمی در مورد ساعت جنجالی کریستیانو رونالدو صحبت کنیم. ساعت را برند لوکس Jacob & Co طراحی کرده است. مدیر این برند یعنی جیکوب آرابو از دوستان قدیمی رونالدو است و با این طراحی خواسته، شماره ۷ درخشان رئال مادرید را دوباره به یاد آن روزها بیاندازد.

کد خبر : ۱۱۳۹۴۱
بازدید : ۱۸۱۷۳

فرادید | روز گذشته بود که کریستیانو رونالدو تصویری از ساعت جدیدش منتشر کرد که در طراحی آن گل مشهورش به منچستر یونایتد را نشان می‌داد. گلی که مربوط به فوریه ۲۰۱۳ است و در زمان بازی در رئال مادرید با ضربه سر وارد دروازه شیاطین سرخ شده بود.

به گزارش فرادید، جالب اینجا است که تنها چند ساعت پس از انتشار این تصویر، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که قرارداد رونالدو فسخ شده است. البته نه به خاطر این ساعت جنجالی. در واقع رونالدو و مسئولان باشگاه پیش از جام جهانی با هم گفتگو داشته اند و او خبر داشته که قرار است قراردادش فسخ شود، اما کمی با تاخیر این خبر اعلام شد. حالا همزمانی این دو اتفاق منجر به حاشیه‌هایی بر علیه باشگاه منچستر شده است.

(تصاویر) ساعت جنجالی کریستیانو رونالدو چقدر قیمت دارد؟

حالا بیایید کمی در مورد ساعت جنجالی رونالدو صحبت کنیم. ساعت را برند لوکس Jacob & Co طراحی کرده است. مدیر این برند یعنی جیکوب آرابو از دوستان قدیمی رونالدو است و با این طراحی خواسته، شماره ۷ درخشان رئال مادرید را دوباره به یاد آن روزها بیاندازد.

(تصاویر) ساعت جنجالی کریستیانو رونالدو چقدر قیمت دارد؟

ساعت جنجالی رونالدو چقدر قیمت دارد؟

برند لوکس Jacob & Co این ساعت را با طلای رز گلد ۱۸ عیار تزئین کرده است و مشابه آن را در سایت خود ۴۲ هزار پوند به فروش می‌رساند. این رقم به پول ما و با حساب پوند ۴۲ هزار و ۷۸۵ تومانی، چیزی در حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید