(تصاویر) رکوردشکنی سگ کونهوندی با بلندترین گوش‌ جهان

(تصاویر) رکوردشکنی سگ کونهوندی با بلندترین گوش‌ جهان

همانطور که مشخص شد، لو در واقع رکورد بلندترین گوش‌های یک سگ (زنده) را با اندازه هر گوش ۳۴ سانتی متر (۱۳.۳۸ اینچ) شکست.

کد خبر : ۱۱۴۰۱۰
بازدید : ۱۱۷۶۳

فرادید | لو سه ساله یک سگ سیاه و برنزه از نژاد کونهوند‌ها است. او یک توله سگ شیرین، جسور، باهوش و اکنون صاحب عنوان در رکورد‌های گینس است.

به گزارش فرادید؛ به گفته صاحبش پیج اولسن (ایالات متحده آمریکا) در یک نگاه شیفته «لو» شد. او به سادگی نمی‌توانست از «لو» دست بکشد. پیج همیشه به شوخی می‌گفت که گوش‌های لو از حد معمولی "بسیار بلندتر است".

با این حال، تصمیم گرفت آن‌ها را اندازه گیری کند و مطمئن شود که گوش‌های «لو» به طرز عجیببی بلند است. همانطور که مشخص شد، لو در واقع رکورد بلندترین گوش‌های یک سگ (زنده) را با اندازه هر گوش ۳۴ سانتی متر (۱۳.۳۸ اینچ) شکست.

بلندترین گوش‌های سگ

اندازه گوش‌های بلند او در کتاب رکورد‌های جهانی گینس ۲۰۲۲ ثبت شد.

پیشتر اشاره کردیم که «لو» از نزاد کونهوندهاست. همه آن‌ها باید گوش‌هایی داشته باشند که حداقل تا نوک بینی آن‌ها امتداد داشته باشد."گوش‌های بلند آن‌ها روی زمین کشیده می‌شود و زمانی که در حال ردیابی در مزرعه هستند از طریق گوش هایشان هر نوع بو و رایحه‌ای را دنبال می‌کنند. این باعث می‌شود که آن‌ها مسیر‌های طولانی، بسیار قدیمی یا سرد را بتوانند ردیابی کنند در حالی که سایر نژاد‌های سگ ممکن است قادر به انجام آن نباشند."

بلندترین گوش‌های سگ

به گفته پیج، که یک تکنسین دامپزشکی است، گوش‌های لو به‌طور شگفت‌انگیزی به دلیل طولشان نیازی به نگهداری خاصی ندارند. او ماهی یک بار آن‌ها را از نظر تمیزی چک می‌کند و در زمستان از یک snood (گوش گرم کن سگ) استفاده می‌کند تا گوش‌های لو در برف نرود.

پیج در ادامه گفت: لو هر جا که می‌رود طرفدارانی دارد. مردم همیشه در مورد این نژاد سوالاتی دارند. نژاد کونهوند در این منطقه خیلی رایج نیست، بنابراین من این فرصت را پیدا می‌کنم که افراد زیادی را در مورد این نژاد آگاه کنم.

رکورد بلندترین گوش‌های سگ

«لو» در اوقات فراغت خود دوست دارد با «پیج» در مجموعه‌ای از ماجراجویی‌ها شرکت کند. همه دوستان نزدیک و خانواده لو از عنوان لو و جایگاه او در کتاب جدید هیجان زده هستند.

** کونهوند آمریکایی(معروف به کونهوند سیاه و برنز) یک گونه­ از سگ‌های خانه‌­ای بزرگ که بومی آمریکای شمالی است می‌­باشد. گمان می­‌رود که این گونه توسط قبیله‌نشینان کوهستان­‌ها در قرن هجده -که به سگ‌های بزرگ در حفاظت و شکار نیاز داشتند،- گسترش یافته باشد.

رکورد بلندترین گوش‌های سگ

با تلفیق دو گونه‌­ی بلادهاند و فاکس هاند سیاه و برنز گونه‌­­ی بسیار بزرگی به وجود آمد که قدرت بویایی فوق­ العاد‌‌‍‌‌‌‌ه‌­ای همانند بلادهاند داشت و در عین حال بسیار سریعتر از او بود. یکی از بیشترین استفاده‌­هایی که از کونهوند آمریکایی می­‌شد شکار حیوانات کوچک به خصوص راکون­‌ها بود، گرچه در صورت آموزش دیدن قادر به شکار حیونات بزرگ­تر مثل گوزن و حتی خرس هم بودند.

رکورد بلندترین گوش‌های سگ

رکورد بلندترین گوش‌های سگ

رکورد بلندترین گوش‌های سگ

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید