(عکس + فیلم) آیا ازدواج بهنوش طباطبایی صحت دارد؟

(عکس + فیلم) آیا ازدواج بهنوش طباطبایی صحت دارد؟

این دسته از رسانه‌های داخلی، تصاویر و ویدئو‌هایی از بهنوش طباطبایی با میلاد کی مرام، علیرضا قربانی و عادل فردوسی پور منتشر کرده و شایعه ازدواج او با این چهره‌ها را به شکل جداگانه منتشر کرده اند. اما هیچ یک از آن‌ها صحت ندارد.

کد خبر : ۱۱۴۰۲۶
بازدید : ۲۲۸۱

فرادید | این اولین باری نیست که شایعه ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی در شبکه‌های اجتماعی و میان گروهی از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی دست به دست می‌شود، البته به نظر می‌رسد که آخرین بار هم نخواهد بود. چرا که تنها در طول یک ماه اخیر سه بار این شایعه مطرح شده است.

به گزارش فرادید، سه روز قبل هم برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی ازدواج کرده است، شایعه‌ای که صحت نداشت. در حال حاضر هم تعداد بیشتری از کانال‌ها و سایت‌های داخلی به شایعه ازدواج بهنوش طباطبایی دامن زده است.

حضور میلاد کی مرام و بهنوش طباطبایی در مراسم اکران فیلم سینمایی ابلق که مربوط به تابستان امسال است

این دسته از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی، تصاویر و ویدئو‌هایی از بهنوش طباطبایی با میلاد کی مرام، علیرضا قربانی و عادل فردوسی پور منتشر کرده و شایعه ازدواج او به این چهره‌ها را به شکل جداگانه منتشر کرده اند. اما هیچ یک از آن‌ها صحت ندارد.

(عکس + فیلم) آیا ازدواج بهنوش طباطبایی صحت دارد؟

در واقع می توان فهمید که آن‌ها تنها برای جلب توجه کاربران و افزایش بازدید دست به ساختن چنین شایعاتی زده اند.

البته اگر به تیتر و متن این اخبار کذب هم توجه کنید، در تیتر آن‌ها به شایعه دامن زده اند. اما در متن این ادعا را تکذیب کرده اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید