فال روزانه و طالع‌ بینی امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱؛ چند روز به خودتان فرصت بدهید!

فال روزانه و طالع‌ بینی امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱؛ چند روز به خودتان فرصت بدهید!

فال روزانه و طالع‌ بینی امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱؛ امروز غروب، احساس می‌کنید ذهن‌تان پر از ایده‌های نو است. ارتباط میان خورشید و ماه، شور و عشق آتشین را به اوج می‌رساند و لحظات درخشانی را برای ما رقم می‌زند. حتماً هر سخن حکیمانه‌ای را که به ذهن‌تان رسید یادداشت کنید تا بعدآً بتوانید از آن‌ استفاده کنید.

کد خبر : ۱۱۴۰۵۶
بازدید : ۹۶۲۴

فرادید | شاید احساس کنید در حال حاضر دیگران با دیده‌ی حقارت با شما صحبت می‌کنند یا از عمد زندگی شما را سخت می‌کنند. شاید مجبور شوید با جدیت بیشتری تلاش کنید و به رغم این موانع و سختی‌ها، برنامه‌ی کار خودتان را پیش ببرید.

اگر احساس کردید واقعیت دادن به تغییر در حال حاضر شدنی نیست، چند روز به خودتان فرصت بدهید و زمانی که انرژی مخالف فرونشست، دوباره تلاش کنید.

امروز غروب، احساس می‌کنید ذهن‌تان پر از ایده‌های نو است. ارتباط میان خورشید و ماه، شور و عشق آتشین را به اوج می‌رساند و لحظات درخشانی را برای ما رقم می‌زند. حتماً هر سخن حکیمانه‌ای را که به ذهن‌تان رسید یادداشت کنید تا بعدآً بتوانید از آن‌ استفاده کنید.

درست مانند نورِ انتهای تونل، هرگونه تاریکی که بر زندگی شما سایه افکنده به زودی از بین خواهد رفت. همچنین زمان خوبی برای نشان دادن عشق به دیگران است! سعی کنید شور و شعف خودتان را با دیگران هم به اشتراک بگذارید!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید