(عکس) عاشقانه جالب بهروز رهبری فر برای همسرش

(عکس) عاشقانه جالب بهروز رهبری فر برای همسرش

بهروز رهبری فرد مدافع پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار تصویری عاشقانه در صفحه شخصی اینستاگرام اش تولد همسرش را تبریک گفته است.

کد خبر : ۱۱۴۰۷۸
بازدید : ۹۵۳۸

بهروز رهبری فرد در زمان بازی اش در زمین فوتبال همواره یکی از مدافعان جنجالی سال‌های گذشته تیم پرسپولیس بود.اما اغلب طرفداران فوتبال رهبری فرد را با تقابل‌های همیشگی اش با مربی آن سال‌های تیم پرسپولیس یعنی علی پروین به یاد دارند.

البته باید ذکر کرد که رهبری فرد مدتی ست به دنیای بازیگری وارد شده است. بعد از تجربه اول در سریال پژمان، حالا او این روز‌ها با سریال خانگی روزی روزگاری مریخ‌ها در سینما هوادارانی برای خودش پیدا کرده است.

در همین خصوص اکنون مدافع سابق تیم ملی با نمایش تصویری مشترک و عاشقانه از همسرش جنجال ساز شده است. همچنین او با انتشار یادداشتی به همسرش ابراز علاقه کرده و تولد او را تبریک گفته است.

عاشقانه جنجالی بهروز رهبری فر

بهروز رهبری فر که سال‌ها پیراهن تیم پرسپولیس را به تن می‌کرد، در تابستان با نقش خسرو خاردار در شبکه نمایش خانگی و در یک سریال حضور داشت، اخیرا ویدیویی عجیب از او منتشر شد. در حاشیه شب نشینی جذاب ستاره‌های سرخابی به همراه یک داور، بهروز رهبری فر که سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن پرسپولیس را دارد، صحبت‌های جالبی را درباره گلزنی به آبی‌ها به زبان آورد.

بهروز رهبری فر وقتی با سوالی درباره حسش نسبت به گلزنی به استقلال مواجه شد گفت: هیچ حسی ندارم، استقلال یک تیم معمولی است!

منبع: وقت صبح

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید