فال روزانه و طالع‌ بینی امروز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱؛ شاید شاهد حال و هوای سخت‌تری باشید!

فال روزانه و طالع‌ بینی امروز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱؛ شاید شاهد حال و هوای سخت‌تری باشید!

فال روزانه و طالع‌ بینی امروز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱؛ اگر قرار است در جایگاه قضاوت قرار بگیرید یا در مورد خود شما قضاوت شود، باید قبل از تصمیم‌گیری، روی تمام جنبه‌های موقعیت تمرکز کنید.

کد خبر : ۱۱۴۱۳۰
بازدید : ۱۴۳۷۲

فرادید | جوّ کیهانی امروز چالش‌برانگیز است. انرژی امروز ممکن است خواسته و میل شما را در تضاد با احساسات‌تان قرار دهد و دانستنِ اینکه در کدام مسیر باید قدم بگذارید را دشوار کند. علاوه بر این شاید احساس سنگینی و بی‌انگیزه‌گی کنید چرا که این حال و هوای غیرعادی با درجان مختلف بر همه مستولی خواهد شد.

در عین حال، احتمال دارد شاهد رفتار‌های لجوجانه باشید، پس بهتر است در این باره مراقب خودتان و دیگران باشید. امکان بروز تنش وجود دارد، بنابراین اگر احساس کردید به استراحت کوتاهی نیاز دارید، این اجازه را به خودتان بدهید!

هنگام غروب، شاید شاهد حال و هوای سخت‌تری باشید. این انرژی تهدیدکننده‌ی نقطه‌ی اتکاء ما است و چنانچه آن را به چالش بکشد، منجر به بی‌ثباتی و متشنج شدن احساسات خواهد شد.

اگر برایتان سوال شده بود که آیا انصافی هم در دنیا وجود دارد یا نه، حالا وقت آن رسیده است که باور کنید به نتیجه‌ای که لیاقتش را دارید خواهید رسید. مثبت یا منفی بودن این نتیجه به نیت خود شما بستگی دارد.

اگر قرار است در جایگاه قضاوت قرار بگیرید یا در مورد خود شما قضاوت شود، باید قبل از تصمیم‌گیری، روی تمام جنبه‌های موقعیت تمرکز کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید