فال روزانه و طالع بینی امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱؛ مدتی را در تاریکی و سردرگمی به سر برده‌اید

فال روزانه و طالع بینی امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱؛ مدتی را در تاریکی و سردرگمی به سر برده‌اید

فال روزانه و طالع‌ بینی امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱؛ شاید مدت‌زمانی را در تاریکی و سردرگمی به سر برده باشید، اما الهامی در راه است که اگر موفق به دریافت و درک آن شوید، بهبود شما آغاز و راهتان روشن خواهد شد.

کد خبر : ۱۱۴۲۲۹
بازدید : ۹۸۰۱

فرادید | سعی کنید قبل از رفتن سرکار کمی ورزش کنید و دور آن یک فنجان قهوه‌ی اضافه خط بکشید و گرنه عصبانیت به سراغ شما می‌آید. امروز حال و هوا تفکرآمیز است که برای شما بهتر است، پس در لحظه نسبت به احساس و ذهن و بدن‌تان آگاه بمانید و در طول روز روی تنفس‌تان تمرکز کنید. اگر در کار یا در اندیشه‌هایتان غرق شدید، حتی شده برای چند دقیقه به خودتان استراحت بدهید.

امروز عصر مراقب در هم شکستن یک ارتباط باشید. واژگان‌تان را با احتیاط انتخاب کنید تا جلوی جروبحث را بگیرید.

خوشبختانه، تا شب این انرژی سنگین تغییر کرده و به شما کمک می‌کند هرگونه فکر یا موقعیتی که فکر و ذهن شما را امروز درگیر کرده بود به سرعت رها کنید.

همه دوست دارند بهترین‌شان دیده شود. شما نیز در جستجوی قدردانی و به رسمیت شناخته شدنِ خودتان و عزیزانتان هستید، آنطور که لیاقتش را دارید. خبر خوب این است که اگر مهربان و منصف بوده باشید پس دنیا هم شما را اینگونه خواهد دید و شما نیز ترس و دلهره‌ای از دیده شدن نخواهید داشت. شما در راه رشد موفق بوده‌اید و در راهی که باید باشید پیشروی کرده‌اید و این نشانه‌ی این است که حالا زمان دیده و شنیده شدن شما است.

شاید مدت‌زمانی را در تاریکی و سردرگمی به سر برده باشید، اما الهامی در راه است که اگر موفق به دریافت و درک آن شوید، بهبود شما آغاز و راهتان روشن خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید