بهترین نوشیدنی برای آب کردن چربی شکم

بهترین نوشیدنی برای آب کردن چربی شکم

این نوشیدنیِ گرم نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه التهاب را هم کاهش می‌دهد. در این مطلب با دلایلِ موثر بودنِ این چای گیاهی در کمک به چربی‌سوزیِ شکم آشنا می‌شوید.

کد خبر : ۱۱۴۲۹۲
بازدید : ۱۰۹۳۴

فرادید | یک نوشیدنی که به تنهایی بتواند چربی شکم را آب کند اصلاً وجود ندارد. شاید به طور موقت بدنتان را پاکسازی کنید، اما ممکن است عوارض جانبی منفی آن‌ها را هم روی سلامت روانی و فیزیکی‌تان تجربه کنید و بدون شک هیچ نوشیدنی نتایج ماندگاری ندارد.

به گزارش فرادید ، ایمن‌ترین و موثرترین راهِ از دست دادنِ چربی شکم، ورزش کردن و یک رژیم غذایی سالم است. هیچ ماده‌ای وجود ندارد که بتواند به طرز معجزه‌آسایی وزن شما را پایین بیاورد، اما غذا‌ها و نوشیدنی‌های خاصی هستند که به سلامت کلی شما کمک می‌کنند.

برای مثال، اسموتیِ حاویِ میوه‌ها و سبزیجات به تنهایی کمکی به کاهش وزن شما نمی‌کند، اما نوشیدن آن‌ها به طور منظم همراه با داشتنِ یک رژیم غذاییِ متعادل به افزودنِ فیبر و آنتی‌اکسیدان بیشتر به برنامه‌ی غذایی روزانه‌ی شما کمک می‌کند. نوشیدنی مفید دیگری که می‌توانید برای کاهش وزن روی کمک آن حساب کنید، چای است. چای سرشار از آنتی‌اکسیدان است و کالری بسیار پایینی دارد. در واقع، یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای داشتن یک شکم صاف، چای نعناع فلفلی داغ (یا سوسنبر) است.

چای نعناع فلفلی به هضم غذا کمک می‌کند

بهترین نوشیدنی برای آب کردن چربی شکم

وقتی صحبت از انتخاب نوشیدنی برای کمک به آب کردن چربی شکم می‌شود، ساده‌ترین گزینه چیزی است که کالری و شکر افزوده‌ی پایینی داشته باشد. به همین دلیل، چای نعناع فلفلی یک گزینه‌ی عالی است، بدون کالری است، طعم شیرینی دارد، می‌تواند اشتها را کاهش دهد و نیاز شما به خوردن خوراکی‌های شیرین را ارضاء کند. چای نعناع فلفلی نه تنها گزینه‌ی بدون کالری خوبی است، بلکه سرشار از مواد مغذیِ کمک‌رسان به کاهش وزن است. از آنجا که این نوشیدنی دارای خواصِ ضدویروسی، ضدباکتری و ضدالتهابی است، می‌تواند به بهبود مسائل گوارشی هم کمک کند.

در واقع، طبق مطالعات انجام‌شده در این زمینه، کسانی که روغن نعناع فلفلی را مصرف کردند، کاهش نشانه‌های سندروم روده‌ی تحریک‌پذیر را گزارش کردند. این بهبود، خودش را به شکلِ کاهشِ نفخ نشان می‌دهد، چیزی که به صاف‌تر شدنِ شکم کمک می‌کند.

چای نعناع فلفلی می‌تواند به عنوان سست‌کننده‌ی عضلات عمل کند

برای اثبات این موضوع به صورت کامل، تحقیقات بیشتری باید انجام شود، اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد نعناع فلفلی می‌تواند به عنوان سست‌کننده‌ی عضلات عمل کند. نعناع فلفلی عضلات را تسکین می‌دهد و این تسکین یافتن، خود موجب تسهیل حرکت غذا و باد در شکم می‌شود. به همین دلیل است که نعناع فلفلی از اجزاء سازنده‌ی بسیاری از چای‌های گیاهی است.

بهترین روش سوزاندن چربی شکم، نخست، پیدا کردن ورزشی است که از انجام آن لذت ببرید و تمایل داشته باشید آن را به صورت منظم انجام دهید و سپس یافتن غذا‌های سالمی است که در رژیم غذایی‌تان حتماً بگنجانید. در این بین، اگر دوست دارید با یک نوشیدنیِ خوشمزه به کاهش وزن‌تان کمک کنید، چای نعناع فلفلی بهترین گزینه است.

منبع: eatthis.com

مترجم: زهرا ذوالقدر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید