(عکس) آیا بازداشت سهیلا گلستانی و حمید پورآذری صحت دارد؟

(عکس) آیا بازداشت سهیلا گلستانی و حمید پورآذری صحت دارد؟

برخی رسانه های کشور مدعی شده اند که سهیلا گلستانی و حمید پورآذری به خاطر انتشار این ویدیو بازداشت شده اند.

کد خبر : ۱۱۴۳۰۸
بازدید : ۱۲۱۴

فرادید | روز‌های گذشته بود که سهیلا گلستانی و حمید پورآذری ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند که در آن سهیلا گلستانی و گروه تئاترش حجاب خود را بر می‌دارند. در این میان حمید پورآذری نیز آن‌ها را در این حرکت همراهی می‌کند. اقدامی جنجالی که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

به گزارش فرادید، در حال حاضر نیز برخی رسانه‌های کشور از جمله اقتصادنیوز مدعی شده اند که سهیلا گلستانی و حمید پورآذری به خاطر انتشار این ویدیو بازداشت شده اند. اما هنوز هیچ یک از مراجع رسمی کشور این ادعا را تایید و یا تکدیب نکرده اند.

سهیلا گلستانی سال ۸۲ و با سریال باغ بلور و کیمیای مهر در قاب تلویزیون دیده شد. پس از آن هم در سال ۸۵ ورود به سینما را با فیلم نصف مال من، نصف مال تو تجربه کرد. آخرین بار نیز سال ۹۶ سهیلا گلستانی در فیلم سینمایی گرگ بازی به ایفای نقش پرداخت. در تلویزیون نیز او سال گذشته در سریال خودخواسته نقش سارا احمدی سفید کمر را برعهده داشت. او اکنون ۴۲ ساله است.

(عکس) آیا بازداشت سهیلا گلستانی و حمید پورآذری صحت دارد؟

حمید پورآذری نیز بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت دارد. اما ورودش به دنیای بازیگری با بازی در سریال سرنخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال ۷۵ بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید