فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱؛ هر گونه بحث جدی را به فردا موکول کنید!

فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱؛ هر گونه بحث جدی را به فردا موکول کنید!

فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱؛ شاید امروز ندانیم در رابطه‌مان بر سر چه چیزی در حال دعوا هستیم و حالت دفاعی به خود گرفته‌ایم، اما این وضعیت زودگذر است!

کد خبر : ۱۱۴۴۸۵
بازدید : ۱۰۳۹۷

فرادید | ممکن است اوایل امروز صبح، ناامیدیِ احساسی بر شما غلبه کند. حال و هوایِ امروز در بیشترِ اوقات مانند خورشید شاد و فرح‌بخش است، با این حال یک جنبه‌ی کیهانی در کار هست که می‌تواند موجب برانگیختنِ احساسات شود. هر کسی ممکن است جروبحث را به درازا بکشاند، اما شما فارغ از دیگران، امروز داستان پرشور و غلوآمیز خودتان را می‌سازید.

از آنجا که ماه در حال حاضر در جایگاهِ متلاطمی قرار دارد، سعی کنید هر گونه بحث جدی را به فردا موکول کنید. در عوض، از غروب برای تمرکز روی خودمراقبتی استفاده کنید و به خودتان اجازه دهید از هرگونه جراحت احساسی که در طول روز به شما وارد شده است بهبود یابید.

یک راه خوبِ جبرانِ کردن، دست کشیدن از نیازِ به حق بودن و پذیرفتنِ عواقب رفتارتان است. برای بیان افکار و عقایدتان راه‌های بهتری هم وجود دارد که ناراحتی و مسئله‌ای هم میان شما و عزیزان‌تان ایجاد نمی‌کند. اگر مایل به تغییر یک موقعیت هستید، انتخاب عاقلانه‌ی کلماتی که به زبان می‌آورید، مهم است.

شاید امروز ندانیم در رابطه‌مان بر سر چه چیزی در حال دعوا هستیم و حالت دفاعی به خود گرفته‌ایم، اما این وضعیت زودگذر است! حتی بهترین نیات هم می‌تواند نتایج پیش‌بینی‌نشده و غیرعمدی داشته باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید