(عکس) آیا اتفاق تلخی برای چهره حدیث فولادوند رخ داده است؟

(عکس) آیا اتفاق تلخی برای چهره حدیث فولادوند رخ داده است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ادعای سوختگی و تغییر چهره دلخراش حدیث فولادوند صحت ندارد. در حقیقت تصویر ادعایی این دسته از رسانه‌های داخلی مربوط به گریم تازه حدیث فولادوند برای بازی در یک اثر سینمایی است.

کد خبر : ۱۱۴۵۸۹
بازدید : ۱۴۷۹

فرادید | برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی با انتشار تصویری از چهره متفاوت حدیث فولادوند مدعی شده اند که اتفاق بدی برای صورت او رخ داده است. آن‌ها ادعا دارند که چهره او در اثر یک حادثه دلخراش و عجیب دچار سوختگی شده است و تصویر را هم خود او منتشر کرده است.

به گزارش فرادید، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که ادعای سوختگی و تغییر چهره دلخراش حدیث فولادوند صحت ندارد. در حقیقت تصویر ادعایی این دسته از رسانه‌های داخلی مربوط به گریم تازه حدیث فولادوند برای بازی در یک اثر سینمایی است. از طرفی تصویر را هم خبرگزاری فارس ۹ سال قبل منتشر کرده است.

(عکس) آیا اتفاق خاصی برای چهره حدیث فولادوند رخ داده است؟

طبق اعلام این خبرگزاری، تصویر گریم تازه حدیث فولادوند مربوط به تتل و راز صندوقچه به کارگردانی وحید گلستان، تهیه‌کنندگی سعید هاشمی است. او در این فیلم سینمایی نقش حبه انگور را بازی می‌کرد.

حدیث فولادوند در حال حاضر ۴۴ ساله است و آخرین بار در سال ۱۳۹۷ و در فیلم سینمایی کمدی وای آمپول دیده شد. در تلویزیون نیز او آخرین بار ۷ سال قبل در سه مجموعه شهر من شیراز، محله گل و بلبل و معمای شاه به ایفای نقش پرداخت. پس از آن حدیث فولادوند بیشتر با حواشی پیرامون طلاق اش در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید