(ویدئو) داریوش مهرجویی کجاست؟

(ویدئو) داریوش مهرجویی کجاست؟

امروز که سالروز تولد داریوش مهرجویی است، چندان خبری از او نیست. صفحه‌ای در اینستاگرام و توییتر و... ندارد. با رسانه‌ها حرفی نمی‌زند و دوست ندارد به کسی چیزی بگوید و بعد به نقل از او بیان شود.

کد خبر : ۱۱۴۷۸۳
بازدید : ۲۲۹۷

فرادید | داریوش مهرجویی برای آن‌ها که سینما را دوست دارند یادآور فیلم‌های خاطره انگیزی همچون هامون، اجاره‌نشین‌ها، گاو، سارا، دایره مینا، سارا، مهمان مامان، سنتوری و... است. او در آستانه ۸۳ سالگی همچنان دوست دارد در فضای سینما حضور داشته باشد، از آن سو هم کمتر دوست دارد که در فضای عمومی نمایان شود.

به گزارش فرادید، امروز که سالروز تولد داریوش مهرجویی است، چندان خبری از او نیست. صفحه‌ای در اینستاگرام و توییتر و... ندارد. با رسانه‌ها حرفی نمی‌زند و دوست ندارد به کسی چیزی بگوید و بعد به نقل از او بیان شود.

او آخرین بار اسفند سال گذشته ویدیویی از خودش منتشر کرد و به عدم اکران نوروزی فیلم آخرش لامینور به شدت انتقاد کرد. فیلمی که سال ۱۳۹۸ ساخته شده بود و در نهایت ۷ اردیبهشت در سینما اکران شد.اما چیزی نگذشته که او ویدیویی دیگر منتشر کرد و گفت که به او اطلاعات غلط داده اند و سو تفاهم پیش آمده است.

از آن به بعد دیگر داریوش مهرجویی ویدیویی منتشر نکرد و هنوز هم خبری از او نیست. بعید هم به نظر می‌رسد که مشغول ساخت فیلمی باشد. اما برخی فعالان حوزه سینما و رسانه می‌گویند که مهرجویی در طول ۱۲ سال اخیر تنها دو فیلم اشباح و لامینور را ساخته است و هیچکدام مورد توجه قرار نگرفته است. از این رو داریوش مهرجویی نیز تمایل چندانی به ساخت فیلم تازه ندارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید