فال روزانه و طالع بینی امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱؛ قدری نگرانی و بیم دارید

فال روزانه و طالع بینی امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱؛  قدری نگرانی و بیم دارید

از نظر احساسی، شاید امروز احساس کنید آسیب‌پذیر و بی‌پناه هستید. طبیعی است وقتی حرف‌ها را بیش‌ازحد به خودتان بگیرید، زندگی عاشقانه‌تان با مشکل مواجه شود.

کد خبر : ۱۱۴۸۳۲
بازدید : ۸۱۷۳

فرادید | امروز صبح و غروب، خواب ناآرام و سخت بیدار شدن در راه است. حال و هوای امروز قدری نگرانی و بیم در خود دارد و انرژی نپتون سبب می‌شود که ما اهداف و خودارزشی‌مان را زیر سوال ببریم. افتخار کردن و مدیریت مسئولیت‌های فردی اهمیت دارد حتی اگر دلتان با شما همراه نباشد. به یاد بیاورید که حس افسردگی گاه‌به‌گاه به سراغ همه‌ی ما می‌آید، پس یک روز بد نباید شما را نسبت به پیگیری اهداف و رویاهایتان ناامید کند.

متاسفانه انرژی آشفته‌ای بر تمام روز غالب است و به خوش‌بینی ما نیز ضربه می‌زند و کاری می‌کند حفظ ظاهر برایمان دشوار شود. با خودتان و دیگران مهربان باشید، چون این انرژی آشفته بر همه‌ی ما اثر می‌گذارد. پشتیبان دوستان‌تان باشید و اگر احتیاج به خلوت کردن داشتید، حتماً این زمان را به خوتان بدهید! خوشبختانه تا شب این انرژی آشفته سبک خواهد شد. خودتان را سرگرم کار خانه کنید یا دوش بگیرید تا انرژی منفی روز را از خودتان دور کنید.

از نظر احساسی، شاید امروز احساس کنید آسیب‌پذیر و بی‌پناه هستید. طبیعی است وقتی حرف‌ها را بیش‌ازحد به خودتان بگیرید، زندگی عاشقانه‌تان با مشکل مواجه شود. در شرایط کیهانی امروز، خاطرات کودکی‌تان زنده شده و غرورتان برانگیخته می‌شود. حالا فرصت بسیار خوبی است تا به هر الگوی ناسالمی که بر اساس الگوبرداری از والدین‌تان وارد رابطه‌ی عاشقانه‌تان کرده‌اید عمیقاً فکر کنید. لازم نیست همیشه واکنش نشان دهید. بهتر است به جای این کار، اول احساسات‌تان را ارزیابی کنید.

در حوزه‌ی مشکلات ممکن است با راه‌حل‌های غیرمنتظره و زوایای عجیب، اما معناداری رو‌به‌رو شوید، چون عالم هستی می‌خواهد در رفع نگرانی‌هایتان به شما کمک کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید