فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱؛ محتاطانه عمل کنید

فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱؛ محتاطانه عمل کنید

فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱؛ ممکن است امروز در محاصره‌ی حقایق ناخوشایندی قرار بگیریم که به ناچار باید برای آن‌ها تصمیم بگیریم. حوالی بعدازظهر، از سختی‌ها کاسته می‌شود و ما به یاد می‌آوریم که نباید همه‌چیز را جدی بگیریم.

کد خبر : ۱۱۴۹۰۷
بازدید : ۱۰۱۳۰

فرادید | امروز برای هر کسی که با شما پرخاش می‌کند یا وارد بحث می‌شود مرز تعیین کنید. میزان عدم‌قطعیت زیاد است و ما نیز ممکن است به لحاظ فردی و جمعی احساس نامعلومی داشته باشیم. سعی کنید در حال حاضر واکنش‌پذیر نباشید. یک جروبحث کوچک می‌تواند به یک اختلاف بزرگ تبدیل شود.

حال و هوای بعدازظهر بسیار آرام‌تر است، با این حال باز هم باید نسبت به طرز برخوردتان محتاطانه عمل کنید. سعی کنید هرگونه ناامیدیِ ناشی از جوّ سنگین صبح را از خودتان دور کنید تا برای اوقات خوشِ پیش‌رو فضای روانی ایجاد شود.

شب‌هنگام، یک انرژی حمایتگر، احساسات روانی شما را تقویت می‌کند، پس حتماً با کسانی ارتباط برقرار کنید که در مورد شما نیّت خیر دارند و به حال خوب شما اهمیت می‌دهند. امشب برای برقراری ارتباط با دنیای خواب و خیال عالی است، پس قبل از خواب آرزو کنید پیام‌هایی را در خواب دریافت کنید که روشنگر راه رسیدن شما به اهدافتان باشند.

اگر زندگی عاشقانه‌ی امروزتان را با ترش‌رویی آغاز کردید دیر یا زود برطرف می‌شود. احساسات لطیف ما درباره‌ی عشق، امروز به مراقبت نیاز دارند. امروز در نتیجه‌ی حرکت ستاره‌ها و سیارات، ما در دریای بی‌انتهای احساساتی شدن غرق می‌شویم به حدی که شاید برای دیگران زننده و ناخوشایند باشد.

ممکن است امروز در محاصره‌ی حقایق ناخوشایندی قرار بگیریم که به ناچار باید برای آن‌ها تصمیم بگیریم. حوالی بعدازظهر، از سختی‌ها کاسته می‌شود و ما به یاد می‌آوریم که نباید همه‌چیز را جدی بگیریم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید