فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱؛ از این آدم‌ها فاصله بگیرید!

فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱؛ از این آدم‌ها فاصله بگیرید!

فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱؛ تا زمانی که با مشکلات و مسئولیت‌ها کنار بیایید و شانه خالی نکنید روز خوبی خواهید داشت.

کد خبر : ۱۱۴۹۸۳
بازدید : ۹۶۷۹

فرادید | حال و هوای امروز عاشقانه است. یک جوّ آرام و لطیف پس از یک هفته استرس‌زا به آرام شدن ما کمک می‌کند. برنامه‌های عاشقانه‌ی ما امروز به خوبی انجام می‌شوند و ما می‌توانیم روی اهداف رابطه‌مان به خوبی تمرکز کنیم. حتی اگر بخواهیم مشکلات دیرین شراکت‌هایمان را برطرف کنیم، ترس و احساس گناه مانع ما نخواهد شد.

به همگی ما این شانس داده می‌شود که تغییرات موثری ایجاد کنیم. رویکرد ثابت می‌تواند به زیان شراکت‌های ما باشد. حال و هوای امروز می‌تواند سببِ ایجاد مقاومتِ احساسی در برابر تغییراتی شود که در شریک احساسی ما در حال وقوع است. ما می‌توانیم و باید بتوانیم از هرگونه دست‌انداز عاطفی در رابطه‌مان گذر کنیم حتی اگر احساس ترس یا اکراه می‌کنیم.

بر اساس حرکات ماه در برج جوزا، می‌توانیم برای احساسات درونی‌مان واژگان مناسب را پیدا کنیم و آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

امروز عاری از جنبه‌های ناخوشایند کیهانی نیست، مثلاً همه‌ی ما درگیر خودآگاهی نیستیم. انرژی حاکم برای غرور کاذب صبر زیادی ندارد، پس از افرادی که غرورشان شما را آزرده می‌کند فاصله بگیرید.

تا زمانی که با مشکلات و مسئولیت‌ها کنار بیایید و شانه خالی نکنید روز خوبی خواهید داشت. از انرژی روز برای گسستنِ هرگونه رابطه با موقعیت‌ها، افراد یا رفتار‌هایی که شما را از پیمودن والاترین اهدافتان بازمی‌دارند استفاده کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید