فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱؛ اشتباهات خودتان را بپذیرید

فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱؛ اشتباهات خودتان را بپذیرید

در حیطه‌ی روابط، امروز ممکن است جنبه‌ی منتقد ما پررنگ شود. در نتیجه ما به جزئیاتی دقت می‌کنیم که معمولاً آن‌ها را در زندگی عاشقانه‌مان نادیده می‌گیریم.

کد خبر : ۱۱۵۱۲۷
بازدید : ۱۲۱۲۷

فرادید | موضوعات امروز حول محور عشق، فعالیت، خوش‌بینی و انرژی می‌چرخند. نسبت به مرز‌های شخصی خودتان هشیار باشید و خودتان را از هر موقعیتی که در آن به افکار یا حق اظهارنظر شما احترام نمی‌گذارند، دور کنید. گیجی در فضا حضور سنگینی دارد، پس سعی کنید خودتان را غرق موقعیت‌هایی نکنید که منطقی به نظر نمی‌رسند. مراقب سمپاشیِ ذهنی توسط خودتان یا دیگران باشید و اجازه ندهید هیچ‌کس احساسات شما را بی‌ارزش کند.

امروز میل رهایی از موقعیت‌های محدودکننده واقعی است و ممکن است نتوانید روی وظایف کاری یا تحصیلی‌تان تمرکز کنید. اگر احساس کردید دچار غرقه‌گی در افکار شده‌اید، بیاد بیاورید که به حالت عادی بازگردید و روی تنفس‌تان تمرکز کنید. از انرژی امروز برای تنظیم مقصودتان برای پیگیری رویاهایتان استفاده کنید، اما در حال حاضر شدت عمل به خرج ندهید. انرژی ماه می‌تواند غیرقابل‌پیش‌بینی و بی‌ثبات باشد، پس انتظار چیز‌های غیرمنتظره را داشته باشید و اجازه ندهید افراد یا موقعیت‌ها از شما پیشی بگیرند.

احساس گمگشتگی می‌کنید؟ این فقط حسِ شما نیست، حس همه‌ی ما است. انرژی ما موج‌وار در حال کم و زیاد شدن است. حوالی ظهر، کاملاً تردید داریم در کدام مسیر قدم بگذاریم. راه ما روشن میشود و ارزش صبر کردن بار دیگر به ما اثبات خواهد شد.

در حیطه‌ی روابط، امروز ممکن است جنبه‌ی منتقد ما پررنگ شود. در نتیجه ما به جزئیاتی دقت می‌کنیم که معمولاً آن‌ها را در زندگی عاشقانه‌مان نادیده می‌گیریم، اما این حالت به سرعت می‌تواند منجر به ناراحتی شریک احساسی ما شود. حوالی بعدازظهر، ترغیب می‌شوید مسئولیت اشتباهات خودتان را بپذیرید و تسلیم خوب و بدِ عشق شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید