فال روزانه و طالع بینی امروز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱؛ برنامه‌ی رسیدن به این هدف را بریزید!

فال روزانه و طالع بینی امروز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱؛ برنامه‌ی رسیدن به این هدف را بریزید!

فال روزانه و طالع بینی؛ امروز روزی نیست که در سایه‌ها پنهان شوید. حقوق و امتیازات خودتان را در امور کاری به دیگران بقبولانید!

کد خبر : ۱۱۵۱۷۸
بازدید : ۱۵۴۰۴

فرادید | امروز فرصت داریم احساس متعادل شدن و واقع‌بین بودن را تجربه کنیم. فضای حاکم بر روز موافق خویشتن‌داری است، بنابراین احساسات ما بیش از گذشته تحت کنترل خواهند بود. امروز حوصله‌ی قلدری هیچ‌کس را ندارید، پس اگر کسی مزاحم شما شد، از اینکه برای او مرز‌های خودتان را تعیین کنید نترسید.

به گزارش فرادید، در چند روز گذشته شاید ذهن شما آرام و قرار نداشته است و این تمایل در شما ایجاد شده باشد که به بعیدترین آرزوهایتان دست یابید. تمایل شما برای رسیدن به شان و مقام در حال حاضر واقعی است، بنابراین فرصت‌های غیرمنتظره‌ی رسیدن به این آرزو در راه شما قرار خواهد گرفت.

پس برای «بله» گفتن به عالم هستی آماده باشید، چون در چند روز آینده این فرصت را پیدا می‌کنید که برنامه‌ی رسیدن به این هدف را بریزید. شما این شانس را دارید که افکارتان را به عمل تبدیل کنید پس امروز برنامه‌ای بریزید که بعداً بتوانید آن را اجرا کنید.

انرژی امروز به شما حس سخت‌کوشی می‌دهد، به ویژه وقتی صحبت از کار به میان می‌آید. امروز روزی نیست که در سایه‌ها پنهان شوید. حقوق و امتیازات خودتان را در امور کاری به دیگران بقبولانید!

امروز روابط عاشقانه‌ی ما کمی دچار بهم‌ریختگی خواهد شد و شاید ما در موقعیت جروبحث با شریک عاطفی‌مان قرار بگیریم و نتوانیم جلوی نگاه منتقدانه‌مان به او را بگیریم و این یعنی آغاز کشمکش و ستیز. قبل از ظهر، یک سوءتفاهم می‌تواند منجر به پیشرفت مهمی شود که ما را به شریک احساسی‌مان نزدیک‌تر می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید