جزئیات جدید از علت خودکشی مامور محیط‌بانی در گیلان

جزئیات جدید از علت خودکشی مامور محیط‌بانی در گیلان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ایران خودکشی مامور محیط بانی را در گیلان تایید کرد.

کد خبر : ۱۱۵۳۰۹
بازدید : ۸۲۹۴

جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفتگو با عصر ایران با تایید خبر خودکشی یک محیط بان توضیح می‌دهد که محیط بان «اسماعیل ضرابی» محیط بان منطقه آستارا در استان گیلان بود که در روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه در محل کارش اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

فرمانده یگان محیط زیست با اشاره به نحوه خودکشی می‌گوید: او با طناب، خود را دار زده و اقدام به خودکشی کرده است. محیط بان ضرابی حدود ۳۵ سن داشته و ۱۰ سال به عنوان محیط بان خدمت کرده بود.

محبت خانی درباره دلیل خودکشی این محیط بان می‌گوید: او بیماری اعصاب و روان داشته و تحت درمان بوده است. گفته می‌شود که او دو سال پیش از همسرش جدا شده و بعد از آن اتفاق، تحت درمان روانپزشکی بوده و دارو مصرف می‌کرده است. به ما اطلاعی در این باره نداده بود. حتی مدیر محیط زیست آستارا هم از بیماری او مطلع نبوده است.

او می‌گوید: روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه در جریان تشییع پیکر این محیط بان، از طریق خانواده برای اولین بار مطلع شدیم که محیط بان ضرابی بیمار بوده و قبلا خانواده برای درمان او به پزشک مراجعه کرده بودند و پزشک به آن‌ها درباره وضعیت نامساعد روحی و افکار منفی او هشدار داده بود.

فرمانده یگان محیط زیست ایران می‌گوید: قبل از این اتفاق ناگوار، محیط بان ضرابی شش روز استراحت پزشکی داشته و روزی که به محل کار آمده اقدام به خودکشی کرده است. او تا ساعت یک بعدازظهر همراه با محیط بان دیگری بوده و بعد از اینکه آن محیط بان برای مرخصی دو ساعته از او جدا می‌شود محیط بان ضرابی خودکشی می‌کند. همکار محیط بانش بعد از برگشت از مرخصی ساعتی با پیکر بی جان محیط بان ضرابی مواجه می‌شود.

محبت خانی تاکید می‌کند که محیط بان ضرابی هیچ گزارشی از بیماری خودش به یگان ارایه نداده و هیچ وقت درخواستی برای جابجایی هم نداشته است هر چند محل خدمت او محیط پراسترسی هم نیست.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید