فال روزانه و طالع بینی امروز پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱؛ به کودک درونتان آزادی بدهید!

فال روزانه و طالع بینی امروز پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱؛ به کودک درونتان آزادی بدهید!

در حیطه‌ی عشق، امروز می‌توانید از نقش‌های همیشگی‌تان در رابطه فاصله بگیرید و یک ریسک بزرگ کنید.

کد خبر : ۱۱۵۶۶۹
بازدید : ۹۱۷۷

فرادید | روز شما ممکن است عجیب و غریب آغاز شود، شاید در طول روز اشتباهات کوچکی کنید و با فناوری نتوانید ارتباط درستی برقرار کنید و با مشکل مواجه شوید. با این حال، انرژی شما بیشتر خواهد شد و برای پیگیری خواسته‌هایتان الهام خواهید گرفت، اما در این کار عجله نکنید. ممکن است در روز‌های آتی احساس ناامیدی کنید.

حس و حالِ خودمراقبتی و احتمالاً کمی عشق در وجود شما بیدار خواهد شد، پس بد نیست به شریک عاطفی‌تان پیام گرمی بدهید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق نیستید، از این انرژی برای عشق دادن به خودتان استفاده کنید، مثلاً برای خودتان هدیه‌ای بخرید تا به خودتان یادآوری کنید چقدر عالی هستید! با انجام کاری که شما را به هیجان می‌آورد یا به شما الهام می‌بخشد از این انرژی نهایت استفاده را ببرید. اگر به دنبال اعتماد به نفس هستید، تعدادی جمله تاکیدی مثبت را تکرار کنید. از این جملات برای حفظ حس و حالِ پرانرژیِ روز و احساسِ خوب نسبت به خودتان استفاده کنید.

در حیطه‌ی عشق، امروز می‌توانید از نقش‌های همیشگی‌تان در رابطه فاصله بگیرید و یک ریسک بزرگ کنید. امروز از آن روزهاست که اگر بیخیال شوید و به کودک درونتان آزادی بدهید، لحظات بیادماندنی خلق می‌کنید.

قدم گذاشتن در راه‌های کمتر پیموده‌شده، مسیر‌های هیجان‌انگیزی را به روی شما باز می‌کند. شاید ندانید چگونه قدم در این راه‌ها بگذارید، اما میل شکستن هر گونه مانعی در وجود شما خواهد بود. پیش‌بینیِ این راهِ نو حوالی بعد از ظهر آسان می‌شود. خبر خوب اینست که شما پیشرفت می‌کنید حتی اگر راه جدید خالی از دست‌انداز نباشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید