فال روزانه و طالع بینی امروز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱؛ وقت آرزو کردن است!

فال روزانه و طالع بینی امروز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱؛ وقت آرزو کردن است!

امروز خودمان را با مشکلات رابطه که معمولاً آن‌ها را نادیده می‌گیریم و با حل کردنشان مشکل داریم، تطبیق می‌دهیم.

کد خبر : ۱۱۵۷۴۴
بازدید : ۸۸۲۱

فرادید | امروز در مورد دنیای احساسی، تعادل و ثبات داریم. اگر امروز حس و حال خرید کردن برای خودتان یا دیگران را دارید، مراقب بودجه‌تان باشید. ارتباط میان ماه، نپتون و پلوتون می‌تواند برای همه دردسرساز شود به ویژه برای کسانی که در حال حاضر حدودشان را نمی‌شناسند، بنابراین بهتر است در نخستین قسمت از روز مراقب باشید و به مرز‌های احساسی دیگران احترام بگذارید. اگر در حال حاضر در تقلای به انجام رساندن کارهایتان هستید، به خودتان سخت نگیرید.

همزمان با حرکت ماه در آسمان و نزدیکی به اورانوس، فرصت شادی یافتن از طریق روابط را پیدا می‌کنیم. با فرارسیدن غروب، حال و هوای کیهانی برای برقراری شکرگزاری عالی است. لحظه‌ای درنگ کنید و به نعمت‌هایی که در اختیار شما قرار داده شده بیندیشید و قدردان آن‌ها باشید. زمان خوبی برای لذت بردن از خوراک‌های لذیذ است، پس خودتان را از این لذت محروم نکنید!

الهام مانند آبشار برای تمام ما در جریان است. چیز‌های خوب زیادی برای تمرکز کردن وجود دارند. حوالی غروب این فرصت را دارید که به ورای بدیهات بنگرید و احتمالات نامحسوس کیهان را در نظر بگیرید. آخرین ارتباط قمری روز، شما را تشویق می‌کند آستین‌ها را بالا بزنید و نهایت استفاده را از زمان ببرید.

حل و فصل کردن موضوعات چالش‌برانگیز می‌تواند به زندگی عاشقانه‌ی ما جادوی عملی که به آن نیاز داریم وارد کند. امروز خودمان را با مشکلات رابطه که معمولاً آن‌ها را نادیده می‌گیریم و با حل کردنشان مشکل داریم، تطبیق می‌دهیم. حوالی غروب ممکن است ناگهان روی دیگری از داستان را ببینیم. قدرت‌های ابراز ما به اوج خواهد رسید، پس وقت آرزو کردن است!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید