فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱؛ با خودتان مهربان باشید!

فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱؛ با خودتان مهربان باشید!

رشد فرایند آسانی نیست، اما در حال حاضر میسر است. ما آماده‌ی فکر کردن خارج از چارچوب و الهام گرفتن از دیگران هستیم.

کد خبر : ۱۱۵۸۳۵
بازدید : ۶۰۶۲

فرادید | شاید احساس کنید توجه‌تان به خودمراقبتی کم شده است، اگر چنین است برای این کار وقت صرف کنید، روی تنفس‌تان تمرکز کنید و آرامش حاصل از ذن (تفکر لحظه‌به‌لحظه و ژرف‌نگری) را تجربه کنید. اگر در تعطیلات به سر می‌برید این موضوع برای شما اهمیت بیشتری دارد. اگر بار سنگین مسئولیت‌ها روی دوش‌های شماست، سعی کنید بیش از همیشه با خودتان مهربان باشید.

در طول روز، فضا رویایی‌تر و کمتر استرس‌زا خواهد شد، نگران نباشید و کمی هم شده استراحت کنید. قدردان تمام هدایایی باشید که اخیراً دریافت کرده‌اید و به فکر جبران باشید.

رشد فرایند آسانی نیست، اما در حال حاضر میسر است. ما آماده‌ی فکر کردن خارج از چارچوب و الهام گرفتن از دیگران هستیم. ما از محدودیت‌هایمان عبور می‌کنیم و برای وقوع خواسته‌هایمان انگیزه‌ی مضاعف پیدا می‌کنیم. در نهایت، همگی ما از ظرفیت و فضای لازم برای شفا یافتن برخورداریم.

امروز، حیطه‌ی روابطِ ما از همیشه بازتر و پذیرای عقاید و افکار متفاوت و نو است. حتی خود ما نیز احساس آزادی می‌کنیم تا خود هرچند عجیب، اما واقعی و فریبنده‌ی خودمان را زندگی کنیم. این آزادی منجر به افزایش هیجان و تنوع در روابط ما خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید