فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱؛ برای خانواده مرز تعیین کنید!

فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱؛ برای خانواده مرز تعیین کنید!

حتی با وجود موانع پیش‌بینی‌نشده، ما باز هم می‌توانیم از پس هر کاری برآییم.

کد خبر : ۱۱۵۹۲۰
بازدید : ۴۱۸۱

فرادید | صبح امروز، ماه برج دلو، ما را ترغیب می‌کند برای خانواده‌مان مرز تعیین کنیم و اجازه ندهیم دیگران وجودمان را مسلم فرض کنند و قدر ما را ندانند. زمان خوبی برای برقراری ارتباط مجدد با قدرت فردی خودتان و کنار گذاشتن افراد، موقعیت‌ها یا رفتار‌هایی است که مانع پیشرفت شما هستند.


در ساعت بعدی روز، انرژیِ روز، شما را متوجه بدن‌تان می‌کند، پس در صورت امکان نرمش کنید. از انرژی کیهانی امروز برای یافتن راه‌های بهبود برنامه‌ی روزانه، مهارت‌های ارتباطی، عادات مطالعه یا اهداف فردی دیگرتان استفاده کنید.


امشب، انرژی ماه برج حوت رو به بالا است، پس برای یک گپ و گفت کوتاه نزد کسانی بروید که دوست‌شان دارید. زمانی خوبی برای کار کردن روی حضورتان در فضای مجازی است.


حتی با وجود موانع پیش‌بینی‌نشده، ما باز هم می‌توانیم از پس هر کاری برآییم. زمانی است که ما می‌توانیم راهی پیدا کنیم حتی اگر راهِ پیش‌رو به آن روشنی که ما ترجیح می‌دهیم، نباشد. در ساعات پس از ظهر، فرصتِ یافتن یا خلق ابزار لازم برای رسیدن به راه‌حل را پیدا می‌کنیم. با وجود پشتکار و سرسختیِ ما، چیزی نیست که نتوانیم به آن دست یابیم.


امروز عقب‌نشینی در روابط میسر می‌شود، چون ما یا شریک عاطفی‌مان کمی بدخو و مستعدِ برون‌خیزیِ احساسات و غضب هستیم. در ساعات پس از ظهر، ممکن است به قدری واقع‌بین شویم که نتوانیم احساسات خودمان را درک کنیم یا با شریک عاطفی‌مان رابطه برقرار کنیم. این نگرش برای حل مسئله خوب است، اما گشودن قلب‌هایمان به روی کسانی که دوستشان داریم هرگونه تنشی را از بین می‌برد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید