بلوای عجیب بر سر ژست عمو پورنگ و ملیکا شریفی نیا کنار خیابان! (عکس)

بلوای عجیب بر سر ژست عمو پورنگ و ملیکا شریفی نیا کنار خیابان! (عکس)

برخی کاربران فضای مجازی مدعی شده اند که عمو پورنگ و ملیکا شریفی نیا به تازگی ازدواج کرده اند. آن‌ها همچنین این ادعا را مطرح کرده اند که ازدواج این دو چهره مشهور کاملا پنهانی و دور از هیاهوی رسانه‌ای برگزار شده است.

کد خبر : ۱۱۶۱۲۵
بازدید : ۲۵۱۷

فرادید | انتشار تصویری از عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) و ملیکا شریفی نیا در فضای مجازی و برخی سایت‌های داخلی به برخی شایعات دامن زده است. شایعاتی که اولین بار نیست دست به دست می‌چرخد و حواشی متعددی را برای این دو چهره به وجود می‌آورد.

به گزارش فرادید، در این تصویر عمو پورنگ و ملیکا شریفی نیا در فضای آزاد و روی دو صندلی پلاستیکی نشسته اند و دوربین را نگاه می‌کنند. عمو پورنگ دست تکان می‌دهد و ملیکا شریفی نیا علامت V یا پیروزی را نشان می‌دهد.

بلوای عجیب بر سر تصویر عمو پورنگ و ملیکا شریفی نیا کنار خیابان! (عکس)

مشخص نیست که آن‌ها این تصویر را کجا به ثبت رسانده اند، اما چیز که مشهود است، آن‌ها این تصویر را سال‌ها قبل گرفته اند و احتمالا به پشت صحنه همکاری شان در تلویزیون بر می‌گردد.

اما برخی سایت‌ها و کاربران فضای مجازی مدعی شده اند که عمو پورنگ و ملیکا شریفی نیا به تازگی ازدواج کرده اند. آن‌ها همچنین این ادعا را مطرح کرده اند که ازدواج این دو چهره مشهور کاملا پنهانی و دور از هیاهوی رسانه‌ای برگزار شده است.

بررسی ما نیز نشان می‌دهد که این ادعا‌ها همچون گذشته صحت ندارد و تنها برای جلب توجه کاربران بوده است.

۲
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید