(عکس) رونمایی گرگ ایرانی از خانواده‌اش؛ همسر هادی چوپان کیست؟

(عکس) رونمایی گرگ ایرانی از خانواده‌اش؛ همسر هادی چوپان کیست؟

چند روز پس از این قهرمانی، هادی چوپان تصویری از خانواده اش نشر داد و همسرش را قهرمان زندگی اش معرفی کرد. او نوشته بود: «اگر در بهترین زمان دنیا و در بهترین مکان خوشبختی در بهترین نقطه دنیا باشید، اما اگر در کنار خانواده نباشید، هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته بانوی من بهترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما متشکرم. صبر و تلاش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو.»

کد خبر : ۱۱۶۱۲۷
بازدید : ۱۰۴۸۰

فرادید | یکشنبه هفته قبل بود که هادی چوپان موفق شد برای اولین بار در تاریخ رشته بدنسازی ایران، در رقابت‌های مسترالمپیا به مقام قهرمانی برسد. اتفاقی که با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی و چهره‌های ورزشی و غیر ورزشی مواجه شد.

به گزارش فرادید، اگر در این چند روز سری به صفحه اینستاگرام هادی چوپان هم زده باشید، احتمالا دیده اید که اغلب واکنش‌ها مثبت و در تمجید هادی چوپان بوده است. جالب اینجاست که چند روز پس از این قهرمانی، هادی چوپان تصویری از خانواده اش نشر داد و همسرش را قهرمان زندگی اش معرفی کرد.

او نوشته بود: «اگر در بهترین زمان دنیا و در بهترین مکان خوشبختی در بهترین نقطه دنیا باشید، اما اگر در کنار خانواده نباشید، هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته بانوی من بهترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما متشکرم. صبر و تلاش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو.»

(عکس) رونمایی گرگ ایرانی از خانواده‌اش؛ همسر هادی چوپان کیست؟
همسر هادی چوپان کیست؟

این حرکت تحسین برانگیز هادی چوپان حالا باعث شده تا بسیاری از کاربران فارسی زبان در جستجوی زندگینامه و بیوگرافی همسر گرگ ایرانی باشند.

اما واقعیت این است که هنوز همسر هادی چوپان پای گفتگو با هیچ رسانه‌ای ننشسته و به همین دلیل اطلاعاتی هم از زندگی اش در دسترس قرار نگرفته است. اما آنچه مشخص شده، این است که این زوج سه فرزند دارند.

هادب چوپان متولد ۴ مهر ماه ۱۳۶۶ در استان فارس است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید