فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱؛ با خانواده بر سر قدرت جدال نکنید!

فال روزانه و طالع بینی امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱؛ با خانواده بر سر قدرت جدال نکنید!

فال روزانه و طالع بینی؛ ما تشنه‌ی ارتباطاتِ باثبات هستیم، اما برای رسیدن به چنین آرزویی، چیزی باید تغییر کند و شاید این تغییر مستلزم از سر گذراندنِ گفتگو‌های دشوار و ناخوشایند باشد.

کد خبر : ۱۱۶۲۶۹
بازدید : ۲۱۹۱

فرادید | شاید برای شروع یک رابطه، انگیزه‌ی زیادی در وجود شما باشد، اما بهتر است برای رسیدن به این خواسته پافشاری نکنید. اگر تنها هستید، وسوسه نشوید به یک رابطه‌ی سمیّ تمام‌شده بازگردید یا با دوستان و خانواده‌تان بر سر قدرت مبارزه کنید یا خودتان را وارد مثلث عشقی کنید.

اگر بیش از حد به خودتان سخت می‌گیرید، امروز این حس در شما ایجاد می‌شود که شیوه‌ی فکر کردن‌تان به کمال‌گرایی را تغییر دهید. همسو شدنِ ماه و خورشید، ذهن و قلب شما را برای رشدِ خودپنداره‌تان هماهنگ خواهد کرد. «تغییر» می‌تواند درون همگی ما استوار شود. منعطف شدن در برابر تغییرات کار آسانی نیست، اما این تغییرات به نفع شما است.

تغییراتی که از آن صحبت شد شامل روابط هم می‌شود. ما تشنه‌ی ارتباطاتِ باثبات هستیم، اما برای رسیدن به چنین آرزویی، چیزی باید تغییر کند و شاید این تغییر مستلزم از سر گذراندنِ گفتگو‌های دشوار و ناخوشایند باشد. مجدداً، همسو شدن ماه و خورشید به جریان آرام و باثباتِ احساساتِ واقعی ما کمک خواهد کرد. کلید موفقیت در حال حاضر این است که مسئولیت کاملِ نقش‌تان در روابط را بر عهده بگیرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید