مبلغ یارانه دی ماه ۱۴۰۱ چقدر است و کی واریز می‌شود؟

مبلغ یارانه دی ماه ۱۴۰۱ چقدر است و کی واریز می‌شود؟

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که زمان واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۱ روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه باشد.

کد خبر : ۱۱۶۳۶۶
بازدید : ۱۷۸۲۳۷

فرادید | افزایش نرخ تورم و قیمت کالا‌ها باعث شده تا برخی رسانه‌های داخلی ادعای افزایش مبلغ یارانه نقدی را در زمستان مطرح کنند. آن‌ها مدعی اند که دولت قصد افزایش یارانه‌های دهک اول تا سوم به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان و دهک چهارم تا نهم به ۶۰۰ هزار تومان را دارد.

به گزارش فرادید، اما بررسی ما نشان می‌دهد که دولت سیزدهم با توجه به کسری بودجه سال جاری و شرایط سخت فعلی اقتصادی تصمیمی برای افزایش یارانه‌ها را ندارد؛ بنابراین مبلغ یارانه واریزی مطابق ماه‌های گذشته خواهد بود.

در چنین شرایطی یارانه بگیران دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را دریافت خواهد کرد. البته اگر این افراد در سال ۱۳۹۸ وام کرونا دریافت کرده باشند، بخشی از آن به عنوان قسط وام کسر می‌شود.

یارانه دی ماه ۱۴۰۱ کی واریز می‌شود؟

به شکل معمول سازمان هدفمندی یارانه زمان واریز یارانه‌های هر ماه را اعلام نمی‌کند. اما تجربه ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که دولت در روز‌های بیستم و بیست و یکم یارانه‌ها را به حساب یارانه بگیران واریز می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که زمان واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۱ روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید