(عکس) یک خبر هیجان‌انگیز درباره گوشی جدید سامسونگ

(عکس) یک خبر هیجان‌انگیز درباره گوشی جدید سامسونگ

از مدتی قبل برخی شایعات دیگر نیز به کاهش خمیدگی لبه‌های نمایشگر گلکسی S۲۳ اولترا اشاره داشتند و حالا این اطلاعات جدید با جزئیات گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

کد خبر : ۱۱۶۴۰۲
بازدید : ۸۸۷۶

رندر‌های جدید، گلکسی S۲۳ اولترا در چهار رنگ نشان می‌دهند و نکته‌ی مهم درمورد این عکس‌ها، کاهش چشمگیر انحنای نمایشگر است.

براساس رندر‌های TechnizoConcept، گلکسی S۲۳ اولترا احتمالا در چهار رنگ مشکی، کرم، سبز و بنفش عرضه می‌شود. این طراح اغلب ایده‌های بصری جذابی از ظاهر گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ ارائه می‌کند. این‌بار گلکسی S۲۳ اولترا با رنگ‌هایی که قبلاً دو افشاگر دیگر نیز به آن‌ها اشاره کرده بودند دردسترس قرار گرفته است.

افشاگری به‌نام احمد قویدر، علاوه‌بر انتشار رندر‌های جدید گلکسی S۲۳ اولترا، اطلاعاتی اختصاصی درمورد نمایشگر آن به‌اشتراک گذاشت. او می‌گوید صفحه‌نمایش پرچم‌دار بعدی سامسونگ تخت خواهد بود که این مورد برای طرفداران گلکسی خبری بسیار مهم محسوب می‌شود. به گزارش Notebookcheck، صفحه‌نمایش تخت برای ساده‌سازی استفاده از قلم S-Pen انتخاب شده است. گفته می‌شود انحنای اس ۲۳ اولترا به‌میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.

گوشی جدید سامسونگ

یک خبر هیجان‌انگیز درباره گوشی جدید سامسونگ

به‌نظر می‌رسد Ice Universe به چند دلیل با رندر‌های جدید گلکسی S۲۳ اولترا موافق نیست. اول از همه او اعتقاد دارد انتخاب رنگ کرم برای این گوش در رندرها، کم‌تر به رنگ بژ نزدیک است. او رنگ کرم را بسیار پیشرفته و با بافت عالی توصیف می‌کند. Ice Universe به پست مربوط به تخت بودن نمایشگر S۲۳ اولترا نیز پاسخ داد و گفت:

این صفحه‌نمایش تخت نیست و لبه‌های آن همچنان خمیدگی دارد.

از مدتی قبل برخی شایعات دیگر نیز به کاهش خمیدگی لبه‌های نمایشگر گلکسی S۲۳ اولترا اشاره داشتند و حالا این اطلاعات جدید با جزئیات گزارش‌های قبلی مطابقت دارد. با توجه به رندر‌های جدید، انحنای نمایشگر این گوشی نسبت به S۲۲ اولترا کاهش یافته است، اما همچنان در لبه‌های آن خمیدگی به‌چشم می‌خورد. به‌هرحال احمد قویدر اعتقاد دارد پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها از صفحه‌نمایش تقریباً تخت بهره خواهد برد.

گوشی جدید سامسونگ

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید