جنیفر لوپز مهمان آخر هفته تلویزیون

جنیفر لوپز مهمان آخر هفته تلویزیون

شبکه نمایش آخر هفته و در شامگاه جمعه نهم دی‌ماه فیلمی از جنیفر لوپز بازیگر و خواننده سرشناس هالیوودی پخش کرد. این شبکه ساعت ۲۱ فیلم «خارج از دید» ساخته استیون سودربرگ را روی آنتن فرستاد که بازیگر نقش اصلی زن آن جنیفر لوپز است. جرج کلونی دیگر بازیگر سرشناس و مطرح این فیلم است.

کد خبر : ۱۱۶۴۹۴
بازدید : ۲۹۲۱

مهمان ویژه روز: جنیفر لوپز مهمان آخر هفته تلویزیون| روز‌های پایانی هفته برای تلویزیون به شکل عجیبی رقم خورد که البته شبکه نمایش در این بین نقش مهمی داشت. این شبکه پنجشنبه شب فیلم سینمایی «مصادره» را برای نخستین بار روی آنتن فرستاد.

در بخش‌هایی از این فیلم ترانه‌ای از شهرام شب‌پره مورد استفاده قرار گرفته که این بخش بدون هیچ سانسوری از شبکه نمایش پخش شد.

اما این شبکه آخر هفته و در شامگاه جمعه نهم دی‌ماه هم فیلمی از جنیفر لوپز بازیگر و خواننده سرشناس هالیوودی پخش کرد. شبکه نمایش ساعت ۲۱ فیلم «خارج از دید» ساخته استیون سودربرگ را روی آنتن فرستاد که بازیگر نقش اصلی زن آن جنیفر لوپز است.

جرج کلونی دیگر بازیگر سرشناس و مطرح این فیلم است. پخش ترانه‌ای از خواننده لس‌آنجلسی و در ادامه پخش فیلمی با بازی خواننده و بازیگر معروف آمریکایی پایان هفته جالبی را برای شبکه نمایش رقم زد.

بی‌تاثیر روز: در نظر‌سنجی شرکت کنید، اما ما اهمیتی نمی‌دهیم| با شروع رقابت‌های فوتبال در سطح اروپا، برنامه گزارش ورزشی در شبکه سه هم کار خود را با اجرای رضا جاودانی و حسین اسدی از سر گرفت. این برنامه دارای یک کانال تلگرامی فعال است که علاوه بر پوشش اخبار فوتبال جهان، در پایان هر مسابقه از کاربرانش می‌خواهد که به عملکرد گزارشگر بازی رای بدهند.

رضا جاودانی در طول پخش برنامه به کرات مخاطبان را به این کانال ارجاع می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد که در نظر‌سنجی شرکت کنند. او در برنامه جمعه‌شب تاکید کرد که مخاطبان حتما در این نظر‌سنجی‌ها شرکت کنند چراکه نظر آن‌ها در انتخاب گزارشگر‌ها موثر است.

او در حالی این ادعا را مطرح کرد که طی ماه‌های گذشته گزارشگرانی، چون پیمان یوسفی، علیرضا علیفر و جواد خیابانی نتوانسته بودند رضایت عمومی کاربران این کانال را تامین کنند، اما با این حال باز هم به آن‌ها گزارش بازی‌های حساس واگذار شده است.

اشتباه روز: خلاصه‌نویسی شبکه سه و حذف نام یک باشگاه| شامگاه جمعه نهم دی‌ماه ۱۴۰۱، شبکه سه بازی تیم‌های رئال وایادولید و رئال مادرید را روانه آنتن کرد. این شبکه در طول پخش مسابقات فوتبال باشگاهی هرازچندگاهی نام دو تیم و رقابتی که مسابقه در قالب آن برگزار می‌شود را پایین صفحه سمت چپ زیر‌نویس می‌کند.

شبکه سه نام رقیب رئال‌مادرید را به شکل خلاصه در زیرنویس می‌آورد تا به این ترتیب نام این تیم به شکلی ناقص و البته اشتباه در صفحه تلویزیون حک شود. تیمی که جمعه شب با رئال‌مادرید بازی داشت «رئال وایادولید» نام دارد.

شبکه سه نام اصلی تیم که رئال است را در زیر‌نویس حذف و فقط نام استانی که این تیم نماینده آن است را آورده بود. تصور کنید در ایران استقلال تهران با استقلال اهواز بازی داشته باشد و تلویزیون نام استقلال را از جلوی اهواز حذف کند و فقط نام شهر را مورد استفاده قرار دهد.

منبع: هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید