(ویدئو) برخورد بچه ایمپالا به خودرو پس از فرار از دست سگ‌ها

(ویدئو) برخورد بچه ایمپالا به خودرو پس از فرار از دست سگ‌ها

یک بچه ایمپالا که تحت تعقیب گروهی از سگ‌های وحشی قرار گرفته بود پس از برخورد با خودروی سافاری زمین خورد، اما خوش شانس بود که جان سالم به در برد.

کد خبر : ۱۱۶۵۷۵
بازدید : ۱۴۳۹۷

فرادید | مارک کرونژ راهنمای سافاری در پارک ملی کروگر شاهد تعقیب و گریز یک بچه ایمپالا توسط سگ‌های وحشی بود.

وی گفت: ما شنیده بودیم که دسته‌ای از سگ‌های وحشی در منطقه دیده شده اند و تصمیم گرفتیم به جستجو برویم تا ببینیم آیا می‌توانیم آن‌ها را پیدا کنیم.

وقتی واقعاً آن‌ها را از فاصله دور دیدیم، نمی‌توانستیم شانس خود را باور کنیم. تصمیم گرفتیم صبورانه منتظر بمانیم تا ببینیم آیا آن‌ها به سمت ما حرکت خواهند کرد یا خیر. سگ‌ها ناگهان بسیار فعال شدند و می‌دیدم که برای شکار آماده می‌شوند.

ما سگ‌ها را روز قبل دیده بودیم، اما آن‌ها به شدت خواب بودند، بنابراین اکنون دیدن آن‌ها در شکار هیجان انگیز بود.

من سگ‌های وحشی و رفتارشان را نسبتاً خوب می‌شناسم، بنابراین زمانی که آن‌ها را دیدم که استراتژی شکار خود را انجام می‌دهند تا به سمت جاده بدوند، فهمیدم که باید سعی کنم وسیله نقلیه را تا حد امکان نزدیک به گله ایمپالا قرار دهم. در این بین یک ایمپالای کوچک به سمت ماشین ما آمد.

بسیار هیجان انگیز و در عین حال پرتنش بود. هنگامی که ایمپالا جوان به ماشین برخورد کرد، مهمانان برای این حیوان بیچاره بسیار متاسف شدند، اما ایمپالا موفق به فرار شد. کمی بعد سگ‌های وحشی را دیدیم که تکه‌های بدن یک ایمپالا را به دهان گرفته بودند.

مارک می‌گوید: من شخصا فکر نمی‌کنم آن‌ها ایمپالایی را که به ماشین برخورد کرده بودند، کشته باشند، زیرا ایمپالایی که سگ‌های وحشی کشتند یک ایمپالای بالغ بود و ایمپالایی که با ماشین سافاری من برخورد کرد یک ایمپالای کوچک بود.

او در پایان گفت: ما واقعاً احساس خوشبختی کردیم که شاهد چنین منظره قابل توجهی بودیم. دیدن سگ‌های وحشی به تنهایی شگفت انگیز است، اما دیدن آن‌ها در حال شکار و کشتار فوق العاده حیرت انگیز است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید