پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی به لوکادیا

پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی به لوکادیا

صحبت‌هایی از حضور مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ عربستان به گوش می‌رسد.

کد خبر : ۱۱۶۵۷۸
بازدید : ۴۱۳

پس از فسخ یک‌طرفه قرارداد یورگن لوکادیا با باشگاه پرسپولیس توسط این بازیکن، صحبت‌هایی از حضور دوباره این مهاجم هلندی در لیگ برتر این کشور مطرح شد که البته تا امروز به واقعیت تبدیل نشده است. حالا، اما شنیده می‌شود لوکادیا ممکن است به خاورمیانه برگردد.

باتوجه به نوع جدایی این بازیکن از پرسپولیس، این باشگاه درصدد است که از لوکادیا به فیفا شکایت کند به خاطر همین شنیده می‌شود باشگاه‌های هلندی روی جذب این بازیکن به خاطر محرومیت احتمالی او توسط فیفا ریسک نکردند، اما این احتمال وجود دارد که لوکادیا به عربستان برود و به یکی از تیم‌های لیگ این کشور بپیوندد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم خواهان لوکادیا در عربستان به این بازیکن پیشنهاد مالی فوق‌العاده‌ای داده و به خاطر همین این مهاجم هلندی برای بازگشت به خاورمیانه وسوسه شده است. گفته می‌شود برای یک فصل و نیم به این بازیکن پیشنهاد یک میلیون ششصد هزار دلاری شده است. این در حالی است که اخیرا کریس رونالدو هم با قراردادی نجومی راهی لیگ عربستان شده تا در النصر بازی کند.

حالا باید دید که آیا لوکادیا به عربستان می‌رود یا حرفه خود را جای دیگری ادامه می‌دهد و با باشگاه پرسپولیس وارد دعوای حقوقی می‌شود.

منبع: شهر آرانیوز

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید