20 هزار امضا علیه نامزد ستاره آرژانتینی؛ نامزدی ات را بهم بزن!

20 هزار امضا علیه نامزد ستاره آرژانتینی؛ نامزدی ات را بهم بزن!

این نامه تا به حال ۲۰ هزار امضا جمع کرده و به نظر می‌رسد که شرایط فررو که خودش نیز از شخصیت‎‌های شناخته شده شبکه‌های اجتماعی در آرژانتین است چندان خوب نیست.

کد خبر : ۱۱۶۶۰۰
بازدید : ۵۳۶

رفتار نامزد جولین آلوارز، ستاره آرژانتینی، با هواداران تیم ملی این کشور باعث عصبانیت بسیاری شده است قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجی از هیجان را در بین طرفداران این تیم به همراه داشت.

وقتی که بازیکنان این تیم وارد پایتخت آرژانتین شدند، بسیاری از مردم ساعت‌های طولانی منتظر ماندند تا آن‌ها را ببیند و عکسی به یادگار با قهرمانان‌شان بیاندازند.

در همین حال ویدئویی از امیلیا فررو، نامزد جولین آلوارز، منتشر شد که نشان می‌داد او مانع از این شده که گروهی از پسران نوجوان بتوانند با این بازیکن عکس بگیرند یا امضای او را داشته باشند.

این اتفاق باعث خشم بسیاری شد و حالا طوماری علیه او در حال جمع آوری است که از این بازیکن می‌خواهد نامزدی‌اش را با او بهم بزند. این نامه تا به حال ۲۰ هزار امضا جمع کرده و به نظر می‌رسد که شرایط فررو که خودش نیز از شخصیت‎‌های شناخته شده شبکه‌های اجتماعی در آرژانتین است چندان خوب نیست.

آلوارز در دو دیدار اول مرحله گروهی آرژانتین نیمکت نشین بود، اما لیونل اسکالونی به او اعتماد زیادی داشت و در نهایت توانست با چهار گل زده نقش مهمی در قهرمانی تیمش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایفا کند.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید