مشخصات کامل گلکسی F04؛ گوشی 95 دلاری و جدید سامسونگ

مشخصات کامل گلکسی F04؛ گوشی 95 دلاری و جدید سامسونگ

گوشی سامسونگ F04 از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ ناچ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. از نظر ظاهری نیز این گوشی هوشمند دارای پشتی براق با دو رنگ بنفش یشمی و سبز عقیق است.

کد خبر : ۱۱۶۶۵۳
بازدید : ۹۸۱۴

فرادید | هفته گذشته بود که یک تیزر افشاگرانه درباره گلکسی F04 از سوی فیلیپ کارت، خرده فروش آنلاین هندی منتشر شد و عرضه زودهنگام گوشی اقتصادی سامسونگ در نخستین روز‌های سال ۲۰۲۳ را لو داد. حالا پس از گذشته ۶ روز از این ماجرا سامسونگ رسما اعلام کرده که فردا ۴ ژانویه، فروش این گوشی را آغاز می‌کند.

به گزارش فرادید، مهم‌ترین بخش گلکسی F04 قیمت آن است که سامسونگ رقم پایه را ۸ هزار روپیه معادل ۹۵ دلار در نظر گرفته است. این عدد به پول ما چیزی در حدود سه میلیون و ۸۹۵ هزار تومان بدون در نظر گرفتن سود واردکننده و فروشنده آب می‌خورد.

مشخصات کامل گلکسی F04؛ گوشی 95 دلاری و جدید سامسونگ

این گوشی پایین رده به تراشه هلیو P۳۵ و اندروید ۱۲ مجهز است. البته سامسونگ گفته که گلکسی F04 امکان بروزرسانی ۱۳ و ۱۴ را خواهد داشت.

گلکسی F04 همچنین دارای ۸ گیگابایت رم با ویژگی RAM Plus خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد تا رم را با استفاده از حافظه داخلی گوشی هوشمند افزایش دهند. مقدار واقعی رم فیزیکی مشخص نشده است، اما احتمالا ۴ یا ۶ گیگابایت خواهد بود.

مشخصات کامل گلکسی F04؛ گوشی 95 دلاری و جدید سامسونگ

این گوشی هوشمند همچنین صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ ناچ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. از نظر ظاهری نیز گلکسی F04 دارای پشتی براق با دو رنگ بنفش یشمی و سبز عقیق است.

درباره مشخصات بیشتر، قیمت دقیق‌تر و زمان در دسترس بودن سامسونگ گلکسی F۰۴ باید تا فردا راس ساعت ۱۲:۰۰ IST صبر کنیم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید