جزئیات رونمایی سامسونگ از مانیتور جدید و جالب‌اش

جزئیات رونمایی سامسونگ از مانیتور جدید و جالب‌اش

مانیتور جدید سامسونگ دارای پنل ۲۷ اینچ ۵K (معادل ۵٬۱۲۰ در ۲٬۸۸۰ پیکسل) است.

کد خبر : ۱۱۶۶۹۵
بازدید : ۸۶۹۲

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ افزون‌بر محصولات سری Odyssey و Smart Monitor قصد دارد مانیتور دیگری روانه بازار کند که رقیب مستقیم مانیتور‌های ۵ K اپل و ال جی است.

جدیدترین مانیتور کره‌ای‌ها Samsung ViewFinity S ۹ نام دارد و به پنل ۲۷ اینچ ۵ K (معادل ۵٬۱۲۰ در ۲٬۸۸۰ پیکسل) مجهز است و رنگ‌ها را با دقت زیاد به‌نمایش درمی‌آورد.

بنا به گزارش سامسونگ، پنل IPS این مانیتور ظاهر مات دارد و ۹۹ درصد از فضای رنگی گسترده DCI-P ۳ را پوشش می‌دهد.

مانیتور جدید سامسونگ به تنوع زیادی از درگاه‌ها شامل HDMI و Thunderbolt ۴ و USB-C و DisplayPort مجهز است.

این مانیتور می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را با توان حداکثر ۹۶ وات شارژ کند. طراحی هیجان‌انگیز و بدنه‌ی فلزی S ۹ تا حدی ما را یاد Apple Studio Display و مانیتور‌های پرچم‌دار OLED ال جی می‌اندازد.

مشخص نیست که مانیتور جدید سامسونگ از تکنیک نوردهی موضعی نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر. به احتمال زیاد ViewFinity S ۹ نمی‌تواند از نوردهی موضعی پشتیبانی کند.

بدین‌ترتیب، انتظار نداریم که این مانیتور در‌زمینه نمایش رنگ‌های مشکی و کنتراست در حد و اندازه مانیتور‌های مینی LED و OLED عمل کند.

سامسونگ می‌گوید مانیتور ViewFinity S ۹ از استاندارد HDR ۶۰۰ برای بهبود سایه‌ها و جزئیات تصویر در ناحیه‌های روشن استفاده می‌کند.

سامسونگ مانیتور جدیدش را معرفی کرد

مانیتور جدید سامسونگ با هدف جلب رضایت تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است؛ اما در کمال تعجب از سیستم‌عامل Tizen TV بهره می‌گیرد. بدین‌ترتیب، کاربر می‌تواند به اپلیکیشن‌های استریم فیلم و سریال مثل نتفلیکس دسترسی پیدا کند.

مانیتور جدید سامسونگ با وب‌کم ۴ K در‌دسترس قرار می‌گیرد که در‌صورت نیاز، می‌توانید آن را به دستگاه متصل کنید. سامسونگ می‌گوید وب‌کم جدید به شیوه نرم‌افزاری بزرگ‌نمایی انجام می‌دهد و سوژه اصلی را رهگیری می‌کند.

سامسونگ برنامه جدیدی به نام Samsung Smart Calibration معرفی کرده است که روند کالیبره‌کردن مانیتور را بسیار ساده‌تر می‌کند. کاربر می‌تواند از‌طریق این اپلیکیشن تعادل سفیدی و گاما و تعادل رنگ RBG را اصلاح کند.

این شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق ViewFinity S ۹ را اعلام نکرده، اما می‌گوید این مانیتور اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. مانیتور ۲۷ اینچ Studio Display اپل با قیمت ۱٬۵۹۹ دلار روانه بازار شد.

سامسونگ افز‌ون‌بر ViewFinity S ۹ مانیتور دیگری به نام SmartMonitor M ۸۰ C معرفی کرده است که تغییرات جزئی درمقایسه با مدل سال قبل تجربه کرده و در رنگ‌های سفید، صورتی، آبی و سبز دردسترس قرار می‌گیرد. این مانیتور از SmartThings Hub پشتیبانی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید