(ویدئو) دستمال ظرفشویی در غذای مرد چینی؛ فکر کردیم سیرابی است!

(ویدئو) دستمال ظرفشویی در غذای مرد چینی؛ فکر کردیم سیرابی است!

وی گفت که آن‌ها در ابتدا فکر می‌کردند که این یک تکه بزرگ سیرابی گاو است. در حالی که داشتیم از غذا لذت می‌بردیم، ناگهان یک سیرابی گاو پیدا کردم. او به خاطر می‌آورد: گفتم باید آن را به قطعات کوچک‌تر برش دهیم. سپس متوجه شدیم که چیزی اشتباه است.

کد خبر : ۱۱۶۹۱۹
بازدید : ۴۹۱۶

مردی در چین پس از اینکه چهارشنبه گذشته در محل کارش با همکارانش برای صرف غذا در حال غذا خوردن بود، یک دستمال مستعمل را از ظرف غذای خود بیرون کشید. این مرد که خود را نینگ معرفی کرده گفت که وقتی در حال خوردن غذایی که از رستوران زنجیره‌ای شائو هات‌پات در چنگدو سفارش داده بود، یک تکه پارچه تیره بزرگ را دید و شوکه شد.

وی گفت که آن‌ها در ابتدا فکر می‌کردند که این یک تکه بزرگ سیرابی گاو است. در حالی که داشتیم از غذا لذت می‌بردیم، ناگهان یک سیرابی گاو پیدا کردم. او به خاطر می‌آورد: گفتم باید آن را به قطعات کوچک‌تر برش دهیم. سپس متوجه شدیم که چیزی اشتباه است. دو همکار زن بلافاصله شروع به سرفه کردن کردند. یکی از مدیران شائو هات‌پات که نخواست نامش فاش شود، گفت که این حادثه نتیجه یک اشتباه و بی‌دقتی توسط یکی از کارکنان پایین‌تر که در آن زمان بیمار بود، رخ داده است.

وی افزود: این کارگر فقط ۱۹ سال دارد و تازه شروع به کار کرده است. او در حین تهیه غذا تب خفیفی داشت. ما او را اخراج کرده ایم. ما فروشگاه را برای اصلاح بسته ایم و در حال صحبت با مشتری در مورد غرامت پولی هستیم.

نینگ گفت که دو هات پات به قیمت ۲۱۳ یوان (۳۰.۵۰ دلار) برای خود و پنج همکارش سفارش داده است. او گفت که در ابتدا قبل از خوردن غذا لحظه‌ای تردید کرد وقتی دید که این دو سوپ به رنگ‌های مختلف هستند. ما به هر حال شروع به خوردن کردیم، زیرا فکر می‌کردم اشتباهی با سوپ گوجه فرنگی درست شده است.

او گفت: بعدها، وقتی با رستوران تماس گرفتم، اعتراف کردند که یک پارچه ظرفشویی بوده که به طور تصادفی در قابلمه افتاده است. رستوران به او غرامتی معادل سه برابر صورتحساب پیشنهاد کرد، اما نینگ نپذیرفت. وی می‌گوید: تنها خواسته من این است که دولت مداخله کند و تحقیق کند. تجربه نینگ بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را در چین به‌رغم نگرانی‌های مکرر ایمنی مواد غذایی و بهداشت در این کشور شگفت‌زده کرده است.

یکی از کاربران اظهار داشت: این یک فیلم ترسناک است.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید