دختر ۱۴ ساله به قتل رسید یا خودکشی کرد؟

دختر ۱۴ ساله به قتل رسید یا خودکشی کرد؟

چند روز قبل گزارش مرگ مشکوک دختری ۱۴ ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.  

کد خبر : ۱۱۷۴۵۳
بازدید : ۹۲۹۹

در تحقیقات صورت گرفته، کادر درمانی بیمارستان اعلام کردند که هنگام انتقال دختر نوجوان به بیمارستان وی علائم حیاتی نداشته است.

در ادامه بررسی‌ها، یکی از همسایه‌ها که موضوع را به اورژانس خبر داده بود، گفت: ساعت حدود دو بعد از ظهر بود که صدای عجیبی از حیاط خانه شنیدم. صدا شبیه ناله‌های یک زن بود، وقتی از پنجره داخل حیاط را نگاه کردم، دختری خونین با لباس‌های گل‌آلود روی زمین افتاده بود. بلافاصله خودم را به بالای سر دختر نوجوان رساندم اما او را نمی‌شناختم. با همسایه‌ها تماس گرفتم اما کسی دختر نوجوان را نمی‌شناخت در همین موقع یکی از همسایه‌ها گفت در واحد طبقه اول باز است و کسی هم داخل خانه نیست.

از آنجا که یک زن جوان چند ماه قبل به عنوان مستأجر در آن واحد ساکن شده بود بلافاصله شماره او را پیدا کردیم و تماس گرفتیم و گفتیم در خانه شما باز است و کسی هم داخل خانه نیست اما او گفت دختر 14 ساله‌ام سارا خانه است، آن زمان بود که احتمال دادیم دختر مجروح داخل حیاط، فرزند او باشد اسمش را که صدا زدم، دختر نوجوان واکنش نشان داد.

با اورژانس تماس گرفتیم اما ناگهان دخترک قلبش ایستاد، ما سعی کردیم او را احیا کنیم اما نشد و وقتی اورژانس او را به بیمارستان رساند گفتند جان باخته است.

در ادامه تحقیقات پلیسی، مادر سارا گفت: دو سال قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و دخترم با من زندگی می‌کرد، او هیچ مشکلی نداشت. آرام و مهربان و ورزشکار بود. چند روز بعد از مرگ دخترم یک خودروی پژو پارس را در نزدیکی خانه‌مان دیدم که مشکوک بود و راننده به محض دیدن من، متواری شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت نیز با حضور در خانه این دختر نوجوان به بررسی محل و احتمال سقوط، خودکشی یا قتل او پرداختند.

در بررسی‌های اولیه با توجه به اینکه پنجره‌های رو به حیاط، میله آهنی داشت و دختر نوجوان نمی‌توانست از آنجا سقوط کند، مأموران سراغ پشت بام نیز رفتند اما علائمی که نشان دهد سارا از آنجا سقوط کرده باشد به‌دست نیامد.

پزشکی قانونی نیز علت مرگ را اصابت جسم سخت و ضربات متعدد به وی اعلام کرد.

باتوجه به نظریه پزشکی قانونی، همچنین از آنجا که دختر نوجوان هیچ سابقه‌ای برای خودکشی نداشت و با رد شدن فرضیه سقوط، بازپرس حمیدرضا رستمی از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات خود را با این فرضیه که دختر نوجوان به قتل رسیده ادامه داده و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک دختر 14 ساله ادامه دارد.

منبع: ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید